אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ירידה של 24% במסירות רכב דו גלגלי במחצית הראשונה של 2010

ירידה של 24% במסירות רכב דו גלגלי במחצית הראשונה של 2010

בחודש יוני נמסרו 1,477 אופנועים וקטנועים בלבד - ירידה של 33% במסירות לעומת אשתקד

06.07.2010, 11:25 | שרון ביידר

שוק הרכב הדו גלגלי ממשיך בצניחה החופשית שאפיינה אותו מהחלת הרפורמה במחירי הביטוח שהחלה באוקטובר 2009.

בחודש יוני נמסרו 1,477 אופנועים וקטנועים בלבד - ירידה של 33% במסירות לעומת חודש יוני אשתקד. בחישוב חצי שנתי, נמסרו מאז תחילת השנה 7,278 אופנועים - המהווים ירידה של 24% לעומת התקופה המקבילה אשתקד שבה נמכרו 9,548 אופנועים.

מאפיין נוסף לשוק הרכב הדו גלגלי הוא העלייה המאסיבית בנתח השוק של חברת מטרו, יבואנית סאן יאנג, ימאהה וקוואסקי. החברה רשמה נתח שוק של 54%. השוק הדו גלגלי מתאפיין במותג אחד בולט - סאן יאנג, אשר  ממשיך להוביל את טבלת המסירות במחצית הראשונה של 2010 בדיוק כפי שהוביל לאורך כל העשור האחרון, עם 3,154 מסירות ונתח שוק חסר תקדים של 43%.

תגיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
זה בדיוק מה שהאוצר רצה
פחות אופנועים, יותר רכבים. ככה האזרח משלם יותר מס, יותר דלק, יותר על חניה ויותר מס על הלסיניג. מכרו לוקשים לאזרח שהוא מסבסד את רוכבי האופנועים בביטוח החובה, מכרו נתוני פציעות תמוהים, הראו לכל העולם כמה אופנוע זה "מסוכן" ובפועל, הכל בגלל חמדנות ותאוות בצע שלא יודעים שובע.
תמר  |  09.07.10
4.
כמו שאר ההחלטות של הממשלה הזו, מחליטים שלא להחליט !!!! לא טובת הציבור !!!
מדינה ללא מדיניות תחבורה כוללת לצמצום זיהום האוויר. ללא תשתיות נאותות לניוד ציבור רחב של אנשים כפי שיש ביפן, גרמניה וסין. ללא ראיה רחבה ומשמעותית עבור צמצום הנזק הישיר והעקיף בפקקים. כל אלו מביאים את ישראל היישר לתוך מדינות העולם השלישי ובכך פוגעת בכלכלה של אזרחיה מדי יום. הגופים האינטרסנטים והלוביסטים בכנסת נותנים לזה יד ועד שלא יקום גוף רציני שיבטל זאת אנו צפויים לעוד שנים של פיגור תחבורתי גדול
קובי , תל אביב  |  06.07.10
3.
מפסיקים לשלם ביטוח
די כבר עם כל הביטוחים האלו, למה אופנוע 250 סמ"ק חייב לשלם 4500 ש"ח ביטוח לשנה? לפני שהוא עוד שילם ביטוח מקיף, איפה נשמע כדבר הזה. במקום לתת לאופנועים קדימות מרחיקים אותם מהכביש ומעלים להם באופן אגרסיבי את הביטוח. 99% מתאונות האופנועים הרכבים שפוגעים בהם אשמים, וברוב התאונות רק הנהג של האופנוע נפגע. אז למה אנחנו האופנוענים צריכים לשלם יותר מנהגי משאיות או מרכבים פרטיים. אם אני מוכן להסתכן בנהיגה על אופנוע, למה אני חייב לשלם פי 3 מנהג ברכב שכל תאונה שלו ב100 קמ"ש נהרגים ונפצעים עוד 2-3 בממוצע ובאופנוע רק רוכב האופנוע. איפה ההיגיון פה?
ביבי ביטוח , מרכז  |  06.07.10
לכל התגובות