אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת השעונים ICE מתרחבת צילום: shutterstock

רשת השעונים ICE מתרחבת

שנה בלבד אחרי שהגיעה לארץ מתכננת הרשת להתרחב בהשקעה של כ־6 מיליון שקל ותפתח שבעה סניפים חדשים

21.07.2010, 10:04 | מיכל תוסייה כהן

שנה בלבד אחרי שהגיעה לארץ, רשת השעונים ICE שבבעלות חברת מרום מתכננת להתרחב בהשקעה של כ־6 מיליון שקל. היום מונה הרשת שלושה סניפים, והיא מתעתדת לפתוח עוד שבעה סניפים עד סוף שנת 2011. שני חוזים כבר נסגרו להקמת חנויות בדיזנגוף סנטר בתל אביב ובמתחם בילוי חדש בירושלים. מנכ"ל ICE, אסף מרום: "מחזור המכירות הנוכחי של הרשת עומד על כ־5 מיליון שקל. בעקבות ההרחבה יעלה מחזור המכירות ל־6 מיליון שקל עד סוף השנה, ועד סוף 2011 יגדל המחזור לכ־10 מיליון שקל".

"פתיחת חנויות המותג חשובה לנו כדי ליצור יותר הכרה של המותג בקרב הציבור", מסביר מרום את ההתרחבות המהירה. "מלבד זאת, שעוני ICE הם שעונים עממיים שעולים 300–1,200 שקל, ולכן נכון שיהיו חנויות מותג". עם זאת, מוסיף מרום, "לא נפתח עוד חנויות מעבר לעשר המתוכננות, כי אנחנו מאמינים שהבסיס של מכירת השעונים עדיין צריך להיות דרך סיטונאים".

לדברי מרום, "המותג SWATCH הוא המתחרה היחיד שלנו בארץ. יש כאלה שעשו השוואה בינינו לבין המותג ToyWatch, אבל אנחנו לא רואים בהם מתחרים. המחירים שלהם גבוהים ללא הצדקה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות