הכנסות קליקסופטוור ברבעון השני עלו לשיא, אבל הרווח הנקי הצטמק
הרווח הנקי הסתכם ב-2.4 מיליון דולר, 7 סנט למניה, ירידה לעומת 2.9 מיליון דולר ברבעון המקביל בגלל שינוי בהפרשים של מס נדחה
הרווח הנקי שלא כולל הוצאות חד פעמיות (Non-GAAP) הסתכם ב-3.3 מיליון דולר, 10 סנט למניה, בהשוואה לרווח של 2.8 מיליון דולר, 9 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות מרישיונות תוכנה הסתכמו ב-6.2 מיליון דולר, עלייה של 54% ביחס לרבעון המקביל אשתקד בו הסתכמו ההכנסות מרישיונות תוכנה ב-4.1 מיליון דולר. ההכנסות משירותים הסתכמו ב-11.3 מיליון דולר, עלייה של 10% בהשוואה לרבעון המקביל בו הן הסתכמו ב-10.3 מיליון דולר.
הירידה ברווח הנקי של החברה נבעה משינוי בהפרשה למס נדחה. ברבעון הקודם היתה ירידה במס נדחה והפעם נרשמה עלייה. חשבונאות. החברה עקפה את ממוצע תחזיות האנליסטים בשורת הרווח הנקי בסנט אחד.
הרווח הגולמי הסתכם ב-10.8 מיליון דולר, 62% מההכנסות, בהשוואה ל-9.6 מיליון דולר, 67% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-4 מיליון דולר.משה בן-בסט, יו"ר ומנכ"ל קליקסופטוור, אמר כי "גם הרבעון השני היה חזק, עם הכנסות שיא, תזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת והמשך הזמנות. אנו ממשיכים לזכות בעסקות עם המוצרים החדשים שלנו – ClickMobile ו-ClickRoster, ואנו מעודדים מהביקוש בשוק".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה