אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניו־פארם בונה צוות ניהולי חדש צילום:עופר כהן

ניו־פארם בונה צוות ניהולי חדש

סמנכ"ל השיווק איתן ששון קודם לתפקיד המשנה למנכ"ל; את מקומו תתפוס ענת נטיב, ששימשה סמנכ"לית השיווק של טויס אר אס

28.07.2010, 09:20 | מיכל תוסייה כהן

רשת ניו־פארם, שבשליטת המשביר לצרכן, מגבשת צוות ניהולי חדש ומבצעת שינויים פרסונליים בהנהלה הבכירה - כך נודע ל"כלכליסט". במסגרת המהלך קודם איתן ששון, סמנכ"ל השיווק של הרשת, לתפקיד המשנה למנכ"ל. את מקומו תתפוס ענת נטיב, שכיהנה ארבע שנים כסמנכ"לית השיווק בטויס אר אס.

"בבניית הצוות הניהולי החדש נשים דגש על תחומי התפעול, הסחר והמכירות", אמר ל"כלכליסט" מנכ"ל ניו־פארם יפתח סרי. "במקביל, אנחנו שוקדים על בניית אסטרטגיה שיווקית חדשה, יחד עם משרד הפרסום מקאן אריקסון".

המהלך של סרי נועד לבנות תשתית לפריצה של ניו־פארם, כך שתהפוך למתחרה משמעותית יותר לסופר פארם, ששולטת על שוק הפארמים בישראל.

הקידום של ששון היה טבעי ואף צפוי: ששון הוא דמות דומיננטית בחברה, ובמסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק היה שותף למהלכים המרכזיים של החברה, ובהם בניית האסטרטגיה התקשורתית שלה, הרחבת הרשת וכניסתה של ניו־פארם לתוך סניפי המשביר לצרכן. "המינוי של איתן למשנה למנכ"ל מבטא את הערכתי לכישוריו", אמר סרי.

סרי אמר עוד כי בחר בנטיב לתפקיד סמנכ"לית השיווק החדשה בשל הניסיון הרב שלה בריטייל: לפני שעבדה בטויס אר אס מילאה נטיב שורת תפקידים בכירים ביוניליוור ישראל, שבמסגרתם כיהנה שנתיים כאחראית על הסחר עם רשתות הפארם. "ענת מביאה עמה ניסיון רב בשיווק ובפרסום", אמר סרי. "המינוי שלה יחזק את מחלקת השיווק ויעזור להתוות את האסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה. היא גם תהיה אחראית על תהליכי המיצוב והבידול של ניו־פארם, וככזו תנהל גם את האסטרטגיה התקשורתית של הרשת".

תגיות