אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": סופר-פארם נכנסת לקטגוריית משחות השיניים במותג Life יריב כץ

בלעדי ל"כלכליסט": סופר-פארם נכנסת לקטגוריית משחות השיניים במותג Life

ברשת מצפים לתפוס בשנה הראשונה 5% מהקטגוריה ולהגיע ל-10% תוך שלוש שנים - על חשבון קולגייט ואקווהפרש

09.08.2010, 09:23 | אורנה יפת

סופר-פארם תנסה לנגוס בנתח השוק של קולגייט על מדפי משחות השיניים ברשת: הרשת נכנסת לקטגוריית משחות השיניים במותג הפרטי Life, ומשיקה את משחות השיניים OXYDENT שמייצרת עבורה חברת נבה מקרואטיה. הסדרה כוללת שתי משחות: משחת שיניים ייעודית לבעיות חניכיים בתוספת אלוורה, ומשחת שיניים למניעת עששת בתוספת קמומיל.

קטגוריית משחות השיניים כוללת שלושה סגמנטים עיקריים: הגדול שבהם הוא משחות שיניים משפחתיות רגילות (שהמותגים השולטים בו הם קולגייט ואקווהפרש), סגמנט שני הוא משחות שיניים רפואיות אשר מטפלות בבעיות חניכיים ושיניים, דוגמת סנסודיין, והסגמנט השלישי הוא משחות השיניים עם תוספים צמחיים טבעיים.

"הכניסה לקטגוריית משחות השיניים היא מהלך אסטרטגי שנועד להשלים את היצע המוצרים בקטגוריית היגיינת הפה של Life, הכוללת בין היתר מברשות שיניים, מי פה, קיסמים, חוט דנטלי ועוד", מסרה חני לוטן תוריאל, מנהלת מחלקת מותג Life בסופר-פארם. "פיתחנו את משחות השיניים במשך שנה וחצי כדי להתאים אותן לטעם הישראלי, ואנחנו מאמינים שההשקה תתרום לתפיסה של המותג ולמכירות בכל הקטגוריה של בריאות הפה". לדברי תוריאל, בסופר-פארם מצפים לתפוס בשנה הראשונה 5% מקטגוריית משחות השיניים ובתוך שלוש שנים להגיע ליעד של 10% - הנתח שמחזיקה הרשת בתחום היגיינת הפה עם המותג הפרטי.

משחות השיניים של Life יימכרו תמורת 16 שקל, אך הרשת תחדיר אותן במחיר היכרות של 10 שקלים, ותציב אותן בבולטות למשך השבועיים הראשונים של ההשקה. תחום היגיינת הפה בסופר־פארם מגלגל כ־120 מיליון שקל בשנה, ומתוכו מהוות משחות השיניים כ־40%. התחום נמצא בצמיחה, ועל פי הרשת מכירות המותג Life בקטגוריות שבו הוא פעיל עומדות על כ־10% במונחים כספיים וכ־15% כמותי.

ההשקה תלווה בפעילות בהשקעה של כמיליון שקל בנקודות המכירה, פרסום בעיתונות ופעילות מול קהל מקצועי של רופאי שיניים ושינניות.

תגיות