אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
למרות עלייה במנויים: איתוראן לא משפרת את הרווחיות ברבעון השני צילום: שלום בר טל

למרות עלייה במנויים: איתוראן לא משפרת את הרווחיות ברבעון השני

החברה דיווחה על עלייה של 23% בהכנסות ל-35 מיליון דולר. עם זאת, שיעור הרווח הגולמי רשם ירידה קלה ל-49.5%

25.08.2010, 13:45 | גיל קליאן

איתוראן מדווחת היום (ד') על הכנסות של כ-35 מיליון דולר ברבעון השני, המשקפים גידול של כ-23% לעומת התקופה המקבילה. 75% ממחזור ההכנסות נבעו מהכנסות מדמי מנוי ו-25% ממחזור ההכנסות נבעו ממכירת מוצרים.

הכנסות מדמי המנוי ברבעון השני גדלו בכ-22% לעומת רבעון מקביל אשתקד. העלייה בדמי המנוי נבעה בעיקר מגידול בבסיס המנויים, אשר גדל לכ-587 אלף בסוף רבעון שני, לעומת 533 אלף בסוף הרבעון המקביל. עם זאת, החברה לא הצליחה להגדיל את הרווחיות שלה - ומדווחת על שיעור רווח גולמי של 49.5% ברבעון השני לעומת 50.3% בתקופה המקבילה.

בגלל שיפור בסעיף המימון הצליחה החברה להגדיל את הרווח הנקי, שעמד על 4.8 מיליון דולר ברבעון לעומת כ-2.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

אייל שרצקי, מנכ"ל משותף של איתוראן, מסר בהודעת החברה: "תוצאות הרבעון השני שוב מציגות גידול יציב והתרחבות בבסיס מינויי החברה, בעיקר בברזיל, כמו גם רמת הכנסות ורווחיות גבוהה. אנו ממשיכים לייצר רמת מזומנים גבוהה מפעילות שוטפת המאפשרת לנו לחלוק את פירות מאמצינו עם בעלי מניותינו באמצעות חלוקת דיבידנד. אנו ממשיכים לבנות את העסק שלנו ברחבי העולם תוך מימוש התגמולים ממאמצינו בעבר".

תגיות