אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בינג עקף את יאהו בשוק החיפוש האמריקאי צילום מסך: bing.com

בינג עקף את יאהו בשוק החיפוש האמריקאי

בחודש האחרון הגיע נתח השוק של מנוע החיפוש של מיקרוסופט ל-13.9%, ובכך הוא הפך לשני בגודלו בארה"ב - אבל עדיין הרחק מאחורי גוגל, השולטת בכ-65% מהחיפושים ברשת

14.09.2010, 17:46 | אבנר קשתן
הישג למיקרוסופט: מנוע החיפוש בינג עקף את יאהו, והוא עתה מנוע החיפוש השני בגודלו בארה"ב, כך עולה מדו"ח של חברת נילסן על שוק מנועי החיפוש באינטרנט.

לבינג כעת 13.9% משוק החיפושים בארה"ב, לאחר עלייה זעירה של 0.2% בחודש האחרון, ועלייה של 3.5% בשנה האחרונה, והוא מנוע החיפוש היחיד שגדל באופן משמעותי. המהפך נגרם בעיקר בירידתו של מנוע החיפוש של יאהו, שנתח השוק שלו קטן ב-1.1% בחודש האחרון, ובכמעט 3% בשנה האחרונה, והוא עומד כעת על 13.1%. מחודש אוגוסט, מנוע החיפוש של יאהו בארה"ב מתבסס על הטכנולוגיות של בינג, אך השינוי הוא מאחורי הקלעים בלבד, ושני האתרים עדיין מחזיקים אתרי חיפוש נפרדים.

למרות הצמיחה המתמשכת של בינג, לשליטה של גוגל בשוק לא נשקפת סכנה: ענקית האינטרנט עדיין מחזיקה ב-65% משוק החיפוש בארה"ב. שאר השוק נמצא בידי אתרים קטנים, כגון AOL ומנוע החיפוש הותיק Ask.com.

תגיות