אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חודשיים לפני המועד: הקניונים מקדימים מכירות סוף העונה צילום: צביקה טישלר

חודשיים לפני המועד: הקניונים מקדימים מכירות סוף העונה

החום הגדול, התחזית לחורף שחון ותקופת החגים שחלה מוקדם השנה גרמו לקניוני ישראל ולקבוצת עזריאלי לנסות להאיץ את תנועת הקונים כבר עתה

27.09.2010, 08:43 | מיכל תוסייה כהן

שתי קבוצות הקניונים הגדולות בישראל, קבוצת קניוני ישראל וקבוצת עזריאלי, הודיעו אתמול על הקדמת מכירות סוף העונה של קולקציית החורף - כחודשיים לפני המועד. המהלך יוצא הדופן ננקט על רקע חששן של קבוצות הקניונים מנפילה במכירות לאחר החגים, כמו גם מהעובדה שהדרישה לבגדי החורף נמוכה בשל מזג האוויר החם, והתחזית לחורף הקרוב אינה מבשרת טובות. כמו כן, תקופת החגים שחלה השנה בתחילת ספטמבר קיצרה את אווירת הקניות האופיינית לימים שלפני ראש השנה, ומיעוט ימי העבודה החודש יצר לקניונים ולרשתות פדיון נמוך מהרגיל בעונה. בקבוצת קניוני ישראל, הנערכת לעסקת רכישתה על ידי קבוצת מליסרון, ובקבוצת קניוני עזריאלי, החליטו לנסות לשפר את התוצאות העסקיות כבר עתה.

לפי שעה, רשתות האופנה קסטרו, גולף וזארה מסרבות להשתתף במבצעים, מתוך אסטרטגיה להימנע ממלחמת מחירים מול הרשתות המתחרות.

חגיגת קניות (ארכיון), צילום: אוראל כהן חגיגת קניות (ארכיון) | צילום: אוראל כהן חגיגת קניות (ארכיון), צילום: אוראל כהן

לדברי סמנכ"לית השיווק של קניוני ישראל, אילנית גריוביץ'־ברגר, הקדמת המבצעים היא מהלך בלתי נמנע. "אנחנו מצפים להאטה משמעותית בתנועת הלקוחות אחרי החגים, וה'טרום סייל' נועד למנוע זאת", אומרת גריוביץ'־ברגר. "הרשתות נרתמו לעניין כי הן הבינו שחייבים להיות פרגמטיים. בכל מקרה ההנחות לא יהיו ברמת סוף עונה, אבל כן ימריצו לקוחות להגיע ולהיחשף לקולקציית החורף מוקדם מהרגיל".

גם בקניוני עזריאלי מנסים לעטוף את הקדמת הסיילים בהטבה מיוחדת ללקוחות. הקבוצה יצאה במבצע הנחות המיועד רק לחברי מועדון "מולטי עזריאלי" מקבוצת לאומי קארד. לדברי מנהלת השיווק של קניוני עזריאלי ענת חיננזון, "חיפשנו תאריך למתן הנחות בזמן שייתן ערך מוסף לחברי המועדון שלנו, ויבסס אותנו כמובילי אופנה. התקופה שאחרי החגים היא המועד האידיאלי, לפני שהרשתות יוצאות במבצעים משל עצמן". בהתייחס למבצע הדומה בקניוני ישראל, אומרת חיננזון: "אני לא יכולה לעצור אותם, אבל אני מבטיחה שההנחות שלנו יהיו טובות יותר". גריוביץ'־ברגר מקניוני ישראל טוענת אף היא שאין קשר בהודעות הסמוכות של שתי קבוצות הקניונים על הקדמת הנחות החורף. "חוץ מהתזמון אין שום קשר", אומרת גריוביץ'־ברגר. "עזריאלי עושים מבצע מצומצם רק לחברי מועדון, שרק ייצור אנטגוניזם בקרב שאר הלקוחות שלא יוכלו ליהנות מהמבצעים, ואנחנו עושים מבצע לקהל הרחב".

תגיות

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
סופי עונה
מי שעושה עתה סופי עונה לפני תחילת העונה ,הוא זה שעובד על מכפילים רווח בלתי הגיוניים ,שהרי אין זו סיבה להתחיל במבצעי חיסול ,החורף לעולם לא החל בחודש אוקטובר הוא מתחיל בחודש נובמבר, ולכן הנה יש פלא שמנהלות השיווק של הקניונים, אולי יודעות לשווק את הקניונים אך אינם מבינות באופנה , מי שעושה עכשיו סוף עונה הוא בעצם לעולם לא יוכל להרויח ולכן אלו שיוצאים עתה שורפים כרגיל בשם את התאריך הנכון שחייב להיות בחודש ינואר.
28.09.10
21.
השוק רווי
השוק מוצף במותגי אופנה המתרבים כמו פטריות, החגים שהקדימו שיבשו את התכניות- לאנשים לא נשאר כסף לאחר חופשת הקיץ והחזרה ללימודים, והכלכלה לא בשמיים. תוסיפו לזה את מזג האויר הלוהט - וסגרתם את הסיפור של העונה הזאת. רק הנחות משמעותיות ביותר יזיזו משהו. אף אחד לא ימהר לקנות בהנחות זניחות
מרכז  |  27.09.10
לכל התגובות