אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חודשיים לפני המועד: הקניונים מקדימים מכירות סוף העונה

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
סופי עונה
מי שעושה עתה סופי עונה לפני תחילת העונה ,הוא זה שעובד על מכפילים רווח בלתי הגיוניים ,שהרי אין זו סיבה להתחיל במבצעי חיסול ,החורף לעולם לא החל בחודש אוקטובר הוא מתחיל בחודש נובמבר, ולכן הנה יש פלא שמנהלות השיווק של הקניונים, אולי יודעות לשווק את הקניונים אך אינם מבינות באופנה , מי שעושה עכשיו סוף עונה הוא בעצם לעולם לא יוכל להרויח ולכן אלו שיוצאים עתה שורפים כרגיל בשם את התאריך הנכון שחייב להיות בחודש ינואר.
 | 28.09.10
21.
השוק רווי
השוק מוצף במותגי אופנה המתרבים כמו פטריות, החגים שהקדימו שיבשו את התכניות- לאנשים לא נשאר כסף לאחר חופשת הקיץ והחזרה ללימודים, והכלכלה לא בשמיים. תוסיפו לזה את מזג האויר הלוהט - וסגרתם את הסיפור של העונה הזאת. רק הנחות משמעותיות ביותר יזיזו משהו. אף אחד לא ימהר לקנות בהנחות זניחות
 | 27.09.10
18.
למה לשלם פי חמש בארץ ואף יותר שבארצות הברית המחיר הוא שישית או חמישית מהארץ
חזרתי לפני שבוע מלוס אנג'לס אל תהיו פראיירים המחירים שם ממש זולים לדוגמא חולצה של רלף לורן עולה שם 30$ ובארץ אנחנו משלמים 170$ על מה ולמה מעיל עור 240$ של רלף לורן ובארץ מבצע בקניון רמת אביב "סייל" עלק 4500 שקלים אז שלא יעבדו עליכם חרם צרכנים מייד
לירן ברוך | 27.09.10
13.
ייחודיות מחייבת מדיניות מיוחדת
יש להבין שישראל שונה. - האקלים, 30 מעלות באוקטובר, לא מאפשר צריכת מוצרי חורף. - אנו לא עורכים קניות מתוכננות כפי שבאירופה או ארה"ב, אלא תוך כדי עונה. עסקים וחברות שמתאימות מדיניות מכירות ומחירים למציאות הישראלית, מחזיקות מחירים סבירים לאורך כל השנה, ומקיימות מדיניות מלאי על סמך מכירות ריאליות, ולכן לא זקוקות לחיסולים הפוגעים בכלכלתן ובתדמית המותג. קרלוס גרויסמן יועץ עסקי
קרלוס גרויסמן | 27.09.10
7.
הממשלה צריכה לקחת את החוק לידים
הכתבה ממחישה שאין יותר עונה אלא רק סוף עונה.מי שמכתיבים מחירי ברוטו בלתי אפשריים הם הגופים הגדולים במשק. הענף נהרס לחלוטין,כולם מרמים את כולם .להתחיל סוף עונה באוקטובר פירושו שכל מדיניות המחירים בענף הינה פיקציה אחת גדולה.את הבעיה פתרו במספר מדינות בהם אני מבקר תדירות ע"י קביעת תאריך סוף עונה בחוק.כך ייצבו את הענף ונתנו ללקוחות אפשרות להנות בעונה ארוכה ממחירים סבירים.אני זורק את הכפפה לאיתן כבל המתימר להגן על הקונים ,קח את הנושא לידים ,תלמד אותו נכון ופעל לחוק שיעזור לאזרח בנושא מחיר סביר, איכות מוצר והגינות במסחר
עמוס | 27.09.10
6.
הרטוריקה של סמנכ"ליות השיווק כלכך מיליטנטית ונמוכה כאילו שמישהו יודע איזה קניון שייך לאיזו קבוצה
קבלו עצה בחינם, במקום להתרכז במה המתחרה לא טוב, התרכזו במה אתם טובים. והכי חשוב, ציינו מספר קניונים מרכזיים ששייכים לקבוצתכם ע"מ שהלקוחות הפוטנציאליים ידעו איפה יש "כדאי לקנות". בהצלחה!
לקוח פוטנציאלי | 27.09.10
4.
נדון לכישלון
לא צריך להיות מומחה לשיווק כדי להבין : אי אפשר לשווק אופנת חורף כשבחוץ 39 מעלות חום. זה עניין פסיכולוגי. וזה לא משנה אם מבחינה רשמית אנחנו בסתיו או בחורף. מבחינת ההתנהלות, אנשים עדיין נמצאים בקיץ. חכו לגשם הראשון - עם הגשם הראשון פתאום יש פשיטה ולחץ על חנויות האופנה.
עמרם פיטוסי | 27.09.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת