אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: אושרה הקפאת הליכים למלרג הנדסה עד ה-18 בנובמבר צילום: עמית שעל

פרסום ראשון: אושרה הקפאת הליכים למלרג הנדסה עד ה-18 בנובמבר

החברה שבשליטת מיכאל הירשברג טוענת כי חברות ממשלתיות, בהן נתיבי איילון, מע"צ ורכבת ישראל, מעכבות תשלומים של 70 מיליון שקל

27.09.2010, 14:44 | מארק שון

אושרה הקפאת הליכים לחברת מלרג הנדסה. שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב איתן אורנשטיין קיבל את בקשת החברה והיא נכנסה להקפאת הליכים החל מהיום (ב') ועד ה-18 בנובמבר.

החברה שבשליטת מיכאל הירשברג פנתה היום לביהמ"ש המחוזי בת"א והגישה בקשה להקפאת הליכים ל-60 יום, ימים ספורים לאחר שדיווחה כי המחאות בהיקף שלושה מיליון שקל לא נפרעו. הבקשה הוגשה באמצעות עו"ד אהוד גינדס ממשרד גולדבלט גינדס יריב.

בבקשה נכתב כי על פי דו"חותיה הכספיים לחברה יש הון עצמי של כ-43 מיליון שקל ולכן היא בפירוש אינה חדלת פרעון. למרות זאת, החברה ניצבת בימים אלה בפני בעיית עיתוי בתזרים מזומנים, שנובעת מעיכוב בשתלומים המגיעים לחברה מהמדינה ומגורמים ממשלתיים שונים, ביניהם חברת נתיבי איילון, החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) ורכבת ישראל. גובה התשלומים המעוכבים נאמד בכ-70 מיליון שקל.

מלרג היא חברה הנדסית הפועלת בתחום קבלנות תשתית באזורים עירוניים. החברה בנתה את מחלף גלילות, לה-גווארדיה ואיילון דרום. הלקוחות העיקריים של החברה הם המדינה וגורמים ממשלתיים. 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
מה יודעים הדירקטורים ה"עוזבים" שאנחנו לא יודעים?
אם הכל עניין של עיתוי תזרים מזומנים, מדוע הבנקים לא נותנים אשראי? אם החברה כל כך טובה , מדוע עזבו הדירקטורים . יו"ר הדיקרטוריון על פי פרסום בעיתונות קיבל בשלוש וחצי שנים כ 2 מליון ש"ח, מדוע הוא החליט "לותר" . האם למחזיקי האג"ח מצפה " תספורת " או קרחת. היכן הרשות לניירות ערך בכל העניין? האם לנגזלים פוטנציאליים של אג"ח , תהיה זכות לדרוש מבית המשפט למנות מנהל ממונה שיפעל לגביית החובות מגופים ממשלתיים חייבים כדי לממן את החוב למלווי האג"ח. ושוב מה תעשה הרשות לני"ע?
דני דין  |  28.09.10
לכל התגובות