אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יאהו קנתה את הסטארט-אפ הישראלי Dapper צילום: בלומברג

יאהו קנתה את הסטארט-אפ הישראלי Dapper

החברה שנוסדה ב-2006 על ידי ערן שיר וג'ון אייזן, מתמחה בפרסום מותאם אישי באינטרנט ותסייע ליאהו לשפר את אספקת הפרסומות לגולשים. "אנחנו רואים פוטנציאל רב לסינרגיה ביננו לבין יאהו", אומר שיר ל"כלכליסט"

05.10.2010, 22:41 | אסף גלעד

יאהו רכשה היום את חברת הפרסום באינטרנט הישראלית Dapper במהלך שעשוי להגדיל את יכולתה להציע פרסומות מותאמות אישית.

החברה הנרכשת נוסדה ב-2006 ומתמחה ביצירת פרסומות שהמשתמש יכול לגלול או להקליק עליהן כדי לאתר הצעות שעונות על צרכיו. תנאי הרכישה לא פורטו.

Frank Weishaupt, סגן נשיא מחלקת הפרסום בצפון אמריקה ביאהו, אמר כי הרכישה תסייע לחברה לספק ללקוחות פרסומות דינמיות ביעילות גבוהה יותר. ערן שיר וג'ון אייזן ייסדו את Dapper והחברה מחזיקה משרדים בסן פרנסיסקו, ניו יורק ובתל אביב.

בעקבות רכישת דאפר, יהפוך מרכז הפיתוח ברמת גן למרכז הפיתוח של יאהו בישראל, זאת בנוסף למרכז המחקר של יאהו שהוקם בחיפה לפני כשלוש שנים.

"אנחנו רואים פוטנציאל רב לסינרגיה ביננו לבין יאהו", אומר שיר ל"כלכליסט". הפוטנציאל האמיתי מצוי בדרך שבה מודעת פרסומת ברשת מוגדרת כטובה ויעילה , וכן בבניית נוכחות אמיתית ליאהו בישראל. יאהו התחייבה לא רק לתחזק את המשרד הישראלי, שהיה אחראי על החלק ההנדסי, אלא גם להגדילו משמעותית".

תגיות