בלעדי ל"כלכליסט": סלקום נוטשת את הליסינג? מנהלת מגעים להגדלת צי הרכב שבבעלותה
החברה פנתה למספר יבואנים במטרה לרכוש כ-100 כלי רכב. אם תתבצע הרכישה יימצא רוב צי הרכב בבעלותה הישירה של סלקום
הדוחו"ת הכספיים של סוף השנה קרבים, וגורמים לארגונים רבים לבחון את האפשרות לנטוש את חברת הליסינג. ל"כלכליסט" נודע שחברת סלקום פנתה לפני כשבוע אל מספר יבואני רכב, בינם ניתן למנות את טלקאר, יבואנית קיה, בבקשה לקבל הצעת מחיר לרכישה ישירה של כ-100 כלי רכב, כולל חוזה תחזוקה.
כלי הרכב שסלקום מבקשת לרכוש אמורים להחליף כ-100 מכוניות ליסינג של חברת אלדן, שחוזה הליסינג שלהן עומד להסתיים לפני סוף השנה.
בשנה שעברה, לקראת סוף השנה, ביצעה סלקום מהלך דומה, ורכשה 100 מכוניות קיה. קודם לכן, בשנת 2009, רכשה סלקום מכוניות גם מ-UMI, יבואנית שברולט.
לדברי גורמים בחברת סלקום, עסקת הרכש הישיר הנוכחית, במידה ותצא לפועל, אמורה להיות מכרעת עבור צי הרכב של החברה. עם השלמת העסקה יימצא רוב צי הרכב, המונה על פי הערכות כ-1,000 מכוניות, בבעלותה של סלקום.
"מחירי הליסינג השתנו לרעה לפני כשנה וחצי", הסביר ל"כלכליסט" גורם בסלקום. "ככל הנראה בשנה הבאה מחירי הליסינג יעלו אף יותר. בתנאים כאלה עדיף לבצע את הרכישה מן היבואנים".
בסלקום סירבו להתייחס לדברים.
9 תגובות לכתיבת תגובה