אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": סלקום נוטשת את הליסינג? מנהלת מגעים להגדלת צי הרכב שבבעלותה

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
סוף סוף מישהו עלה על הקומבינה של חברות הליסינג...סוף עידן המאזדה והקאיה על הכביש !
חברים, כל כלכלן או רואה חשבון מתחיל יגיד לכם כמה עיסקת הליסינג לא משתלמת ! נכון זה נוח, נכון זה חוסך הרבה כאב ראש אבל שורה תחתונה - זה יקר ! אם יש לך כסף "מהבית" למה צריך ליסינג?! לסלקום בלי עין הרע לא חסר, כמו שהם (וחברות גדולות אחרות מתנהלות) תאמינו לי שזה יהיה מהלך יעיל שיחסוך להם הרבה מאוד כסף !
צ'ומפי | 06.11.10
7.
חוסר הבנה מוחלט היבואנים העלו את המחיר, אבל בזכות ההנחות מחירי הליסינג דווקא ירדו
מעניין מי מרוויח בסלקום מההחלטה לעבור לרכישת כלי רכב במקום לבצע עסקת ליסינג? מחירי הליסינג ירדו בין 300 ל 400 ש"ח לרכב לחודש בין השנים 2008 ל 2010. ההפסד בגדול של סלקום יתגלה בעת מכירת הרכב. שוק המשומשות בנפילה בגלל שחברות הליסינג נתקעו עם מלאי של עשרות אלפי מכוניות משומשות במגרשים והן מענקות הנחות והטבות מפליגות. עקב התחרות בשוק הליסינג וההנחות שהן מקבלות מיבואניות הרכב, כדאי היום להוציא מכרזים חדשים ולא להסתבך עם מוסכים וכו' (מפתח תמורת מפתח, שרות נהגים וכו').
דרור | 05.11.10
6.
כל האמת !
בודאי שמחירי הליסינג יעלו ? היות ומחיר הרכב יעלה בתחילת ינואר ,השפעת העליה תחול גם על שווי המס שישלם כל מחזיר רכב צמוד . גם תערפי הרישוי +אגרות הרישוי +אגרת לבדיקת זיהום אוויר יעלו כל אלה משפעים על תחזוקת הרכב. אבל לאור כל אלה מחירי הדלק יעלו ועל נושא זה עדין לא כולם חושבים ! חומר למחשבה על הרכב הצמוד ועתידו ,לאור התפתחות התחבורה הציבורית בישראל !
מנהל תחבורה  | 05.11.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת