אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שנה חדשה: יבואנית פיז'ו וסיטרואן מורידה מחירים אתר יצרן

שנה חדשה: יבואנית פיז'ו וסיטרואן מורידה מחירים

דוד לובינסקי: מחיר פיז'ו 308 SW יורד ב-10,000 שקל ל-140 אלף שקל; פיז'ו 107 עם תיבת הילוכים רובוטית תעלה 73 אלף שקל

02.01.2011, 15:15 | תומר הדר

לצד הודעתם של מספר יבואני רכב המשלמים על מכוניותיהם במטבע הין, כגון דלק מוטורס אשר העלתה את מחיר מאזדה 3 ל-120 אלף שקלים (במקום 118.500), יבואנים אחרים המשלמים ביורו מודיעים על הוזלה של דגמיהם.

דוד לובינסקי, יבואנית פיז'ו וסיטרואן מודיעה היום על הוזלתם של מספר דגמים - מחיר פיז'ו 107 עם תיבת הילוכים רובוטית יורד ב-2,000 שקל וישווק מעתה במחיר של 72,990 שקל. גם מחירה של פיז'ו 107 עם גיר ידני יורד ב- 4,000 שקל והמכונית תוצע מעתה ב-67,990 שקל.

פיז פיז'ו 107 פיז

מחיר פיז'ו 308BK (סטיישן), אוטומטית עם מנוע 1.6 ליטר 120 כ"ס  יורד ב-8,000 שקל והמכונית תוצע מעתה במחיר של 129,990 שקל בלבד. פיז'ו 308 SW, גרסת הסטיישן ברמת הגימור הגבוהה, יורדת ב-10,000 שקל ותוצע מעתה במחיר של 139,990 שקל בלבד.

בקרב רכבי הקרוס אובר תשיק לובינסקי בישראל גרסה חדשה של ה-3008, אשר תיקרא PREMIUM במחיר של 160 אלף שקל, מחיר שימצבה ישירות מול קיה ספורטאז' ויונדאי IX35. הגרסה הבכירה, PREMIUM PACK תוצע מעתה ב-5,000 שקל פחות מהמחירון הקודם, במחיר של 164,990 שקל.

בקטגוריית המיניוואן, 7 מושבים, לובינסקי מורידה את מחיר ה-5008, ב-5,000 שקל. מעתה תוצע המכונית ב-164,990 שקל לרמת גימור Premium וב-169,990 שקל לרמת גימור Premium Pack. עם זאת, ולמרות ההוזלות הניכרות, רוב הדגמים שעל הוזלתם מודיעה דוד לובינסקי אינם דגמי "מיינסטרים" שפופולריים בקרב ציי רכב.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
בפיגו סיטרואן דווקא הטיפולים זולים יותר וכל 30 אלף ועל השאר יש אחריות
מי שקונה רכב חדש של פיגו סיטרואן לא צריך לדאוג מתקלות כי יש לו אחריות 3 שנים כמו כן יש להם טווח טיפןלים הררבה יותר רחוק מהיפניות ( 30 אלף לעומת 15 אלף ביפנית) ככה שהטיפולים בעצם יותר זולים בארופאיותר אגב - אם פעם תשווה צריכת דלק בפועל של מכונית ארופאית לעומת מכונית קוריאנית (יונדאי) תבין שגם בדלק אתה חוסך עם ארופאית.
רונן , כפר סבא  |  10.02.11
3.
לא מוכרים אז עושים הנחות
רמות הביקוש הוא הגורם להנחות. הנחה של 3-7% מלמעלה על רווח גולמי של 42% מלמטה זה לא מה שיעשה את השיווק לאטרקטיבי. מכוניות יפות ברמה ...ונוחות להפליא ומפנקות... אבל למה לנו את כל שאר הבעיות??????? תנו לי סוס עבודה שלא יגמור לי את הפנסיה. לתדלק ולעשות טיפול 10.000 . ב400 ש"ח וכל 150.000 ק"מ להתחדש.בלי השיק הצרפתי. ...........אנו "עם הספר" ולא כל כך הרכב.
אוהב צרפתיות , פריז  |  02.01.11
לכל התגובות