אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
היום שאחרי פוסטינור: המתחרה נורלבו נוגסת כ־10% מהשוק

היום שאחרי פוסטינור: המתחרה נורלבו נוגסת כ־10% מהשוק

שתי החברות עולות בקמפיין חדש עם אותו סלוגן - "גלולת היום שאחרי", אך כצט יצרנית נורלבו תוכל להשתמש בכינוי רק עד סיום המלאי, כך קבע בית המשפט המחוזי

20.01.2011, 09:34 | שלי פריצקר

לפני כחודשיים נכנסה לשוק גלולה חדשה ל"יום שאחרי" מתוצרת כצט, נורלבו (Norlevo), וכעת מסתמן שהיא נוגסת קרוב ל־10% מהמונופול של פוסטינור מתוצרת תרימה, שקיימת בשוק הישראלי משנת 2000. מחיר כל קופסה שנמכרת ללא מרשם 98 שקל, והשוק מגלגל לפי ההערכות 20 מיליון שקל בשנה.

בבדיקה שנערכה ברשתות ניו־פארם וסופר־פארם ניכרת התחזקות של המוצר של כצט מתחילת השנה. לפי נתוני ניו־פארם, בשבועיים הראשונים של ינואר נמכרו 100 יחידות של נורלבו, מספר דומה לזה שנמכר בכל דצמבר, ואילו פוסטינור מכרה 1,000 יחידות - כ־90% מהמכירות. לפי הערכות, בסופר־פארם הפערים דומים: פוסטינור מכרה פי חמישה־שישה מנורלבו מתחילת 2011.

שתי החברות עולות עתה בקמפיין חדש עם אותו סלוגן - "גלולת היום שאחרי". כצט תיאלץ להיפרד בקרוב מסלוגן זה, המופיע הן על הקופסה והן בקמפיין. ב־12 בינואר קבע בית משפט מחוזי מרכז כי כצט תוכל להשתמש בכינוי "גלולת היום שאחרי" רק עד סיום המלאי שלה ובמשך החודשים הקרובים, כולל בפרסומיה. לאחר סיום המלאי תחויב כצט לשנות את המשפט ל"גלולת יום המחרת".

תגיות