אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הערכה: הכנסות טוויטר מפרסום יעמדו השנה על 150 מיליון דולר

הערכה: הכנסות טוויטר מפרסום יעמדו השנה על 150 מיליון דולר

לפי חברת המחקר eMarketer, שירות המיקרו-בלוגינג ישלש את ההכנסות שלו מפרסומות השנה, ויגיע לרבע מיליארד דולר בשנת 2012

24.01.2011, 10:56 | עומר כביר
יש כסף בציוצים? בשנה הקרובה צפוי שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר לשלש את הכנסותיו מפרסומות לעומת 2010, והן יעמדו על 150 מיליון דולר - כך לפי דו"ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם היום (ב'). החברה צופה שב-2012 תחול התחזקות נוספת, וההכנסות יגיעו לרבע מיליארד דולר.

לפי נתוני eMarketer, ב-2010 עמדו הכנסות טוויטר מפרסומות על 45 מיליון דולר – כולן מתוך ארה"ב. גם בשנה הקרובה, לפי החברה, רוב מוחלט של ההכנסות (140 מיליון) יגיעו מפעילות בשוק האמריקאי, ומצב דומה צפוי גם ב-2012.

ב-2012 גם צפוי טוויטר לעקוף בהכנסותיו את הכנסות הרשת החברתית הכושלת מייספייס, שלפי eMarketer יעמדו על 156 מיליון דולר בלבד - לעומת 288 מיליון דולר ב-2010 ו-184 מיליון השנה.

"אם טוויטר תצליח להגדיל את בסיס המשתמשים שלה ותשכנע משווקים בחשיבותה כשחקן משני לפייסבוק, היא תצליח להגדיל את רווחיה", אמרה האנליסטית הראשית של eMarketer, דברה האו ויליאמסון. "ב-2011 צריך האתר לעבוד שעות נוספות, כדי לספק למפרסמים הראשונים חוויה חיובית".

אבל כל המספרים הללו מתגמדים לעומת הכנסות הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק. לפי דו"ח של eMarketer מהשבוע שעבר, ב-2010 עמדו הכנסות החברה על 1.86 מיליארד דולר, והן צפויות להגיע ל-5.74 מיליארד דולר ב-2012.

תגיות