אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אינטרלוד של יוני בלוך צפויה לגייס 3 מיליון דולר מקרן סקויה צילום: יריב כץ

אינטרלוד של יוני בלוך צפויה לגייס 3 מיליון דולר מקרן סקויה

החברה התל-אביבית, שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת יצירת סרטוני וידיאו אינטראקטיביים, עבדה עד כה במימון עצמי של המייסדים

25.01.2011, 16:07 | אסף גלעד

הסטארט-אפ אינטרלוד (Interlude) של האמן יוני בלוך צפוי לצאת בקרוב לסבב גיוס הון של כ-3 מיליון דולר מקרן סקויה. זהו גיוס הון משמעותי ראשון לחברה, שעד כה עבדה במימון עצמי של המייסדים.

אינטרלוד מפתחת טכנולוגיה להפיכת סרטונים ופרסומות לאינטראקטיביים, ומאפשרת לצופה לבחור את התקדמותם מתוך כמה אפשרויות. התוצרים נשלחים אל המחשב האישי של המשתמש או לטלפון הסלולרי, וניתנים להעלאה לדף הפייסבוק האישי, לחשבון הטוויטר או לבלוג. החברה פיתחה נגן שאינו מצריך הורדת תוכנה או התקנות. לטענת מקורבים לחברה, זמן הצפייה הממוצע בסרטון של אינטרלוד גבוה פי 3 מאשר בסרטון "פאסיבי".

החברה זכתה בפרס הראשון במספר תחרויות סטארט-אפ, בהן טקונומי, טקאביב וניו-יורק וידיאו, ולאחרונה שיתפה פעולה עם נוקיה ישראל בהפקת פרסומות לסמארטפונים החדשים N8 ו-C7. לצד בלוך והפזמונאי ברק פלדמן, מקימי החברה היו טל זובלסקי, לשעבר איש קריאייטיב ממקאן אריקסון, וכפיר רוטברד מאוברון. לפי מאגר המחקר IVC מועסקים בחברה התל-אביבית 10 עובדים.

סקויה נוטה לרוב להשקיע בחברות בעלות מוצר טכנולוגי מורכב הפונה לארגונים גדולים. סוג ההשקעה באינטרלוד אינו שכיח מבחינת החברה, ומצטרף להשקעות בחברת הגיימינג גיימגראנד, ובחברת סנאפטו ששיתפה לאחרונה פעולה עם פייסבוק בפיתוח אפליקציה סלולרית.

מאינטרלוד ומסקויה לא נמסרה תגובה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות