אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אסם מותחת את המותג פיטנס ונכנסת לקטגוריית חטיפי הדגנים

אסם מותחת את המותג פיטנס ונכנסת לקטגוריית חטיפי הדגנים

המותג מגלגל 65 מיליון שקל בשנה, ובאסם מצפים שהמהלך יוסיף לכך עוד 15 מיליון שקל. היעד: תפיסת 15% מהשוק בתוך שנה

27.01.2011, 09:42 | אורנה יפת

אסם נסטלה נכנסת לראשונה לקטגוריית חטיפי הדגנים: החברה תמתח את מותג דגני הבוקר פיטנס, ותמנף אותו כדי

ממכון ויצמן למדף החטיפים בין חטיף לתוסף תזונה חברת הביוטכנולוגיה הרבמד עומדת להשיק חטיף בריאותי חד המיועד להורדת כולסטרול בהשקעה של 1.5-2 מיליון שקל אורנה יפתלכתבה המלאה

להיכנס לקטגוריה הצפופה, הנשלטת על ידי המותגים אנרג'י של עלית, ונייצ'ר ואלי המופץ על ידי ליימן שליסל.

המותג פיטנס מגלגל כיום 65 מיליון שקל בשנה, ובאסם נסטלה מצפים כי הכניסה לקטגוריית חטיפי הדגנים תוסיף לכך עוד 15 מיליון שקל בשנה. הקטגוריה כולה, על פי נתוני סטורנקסט, מגלגלת 125 מיליון שקל וצמחה השנה בכ־8% (לעומת קטגוריית דגני הבוקר, שצמחה רק ב־4%). "נכון שאנו נכנסים מאוחר", מודה זהבה מרטינוביץ', מנכ"לית חטיבת דגני הבוקר של נסטלה, "אבל עשינו עבודת הכנה רצינית, שכללה פיתוח מוצרים בחו"ל וקבלת כשרות".

לדבריה, העובדה שהמוצרים מושקים תחת פיטנס תגרום לכניסתם לקטגוריה של צרכנים חדשים, ובעיקר צרכניות חדשות. "אנחנו רוצים לקחת 15% מהקטגוריה בשנה הראשונה", היא אומרת.

הפעילות השיווקית סביב המותג תפנה, כמו בכל הפעילות של פיטנס, בעיקר לנשים. בשבוע הבא החברה תעלה סרטון עם הפריזנטוריות ענת הראל וליטל שוורץ, בהשקעה של 3 מיליון שקל. נוסף על כך היא תבצע פעילות קד"מ וטעימות בנקודות המכירה ובקרב קהלי סטודנטיות.

המתחרים בשטראוס לבטח לא יישבו בידיים שלובות לנוכח השחקן החדש והחזק, ולא מן הנמנע כי בקרוב תוצף המדיה בפעילות שיווקית של המתחרים.

שני שחקנים בקטגוריה משחקים תחת המותג הפרטי: שופרסל ו־Life של סופר־פארם. חני לוטן־תוריאל, מנהלת מחלקת מותג Life בסופר־פארם, אומרת כי בתוך שנה מההשקה הצליח המוצר לתפוס 8% מהקטגוריה בסופר־פארם. עד כה כללה הסדרה שני מוצרים, ולפני שבוע השיקה החברה טעם חדש שמכיל רק 65 קלוריות ומתחרה בסדרת החטיפים "רגע קל" של תלמה - שהושקה לפני כמה שנים ומכילה אף היא 65 קלוריות לחטיף.

קטגוריית דגני הבוקר נחשבת לאטרקטיבית ורווחית מבחינת היצרניות; זו הסיבה שהרבה יצרנים קטנים נכנסים אליה. "פונים אלינו יצרנים שרוצים לייצר חטיפי דגנים תחת Life, ולהוסיף לנו מוצרים תחת המותג", אומרת לוטן־תוריאל. "אם מחר נחליט להכניס חטיפי דגנים בצורת ייצור אחרת, שאין ליצרן שלנו (חברת אקו - א"י), אז נתחבר ליצרן נוסף".

הקטגוריה הזו נהנית מהילה בריאותית, אף שרבים מהמוצרים בה מכילים סוכר ושוקולד בכמות לא מבוטלת.

"זה לא שהקטגוריה לא בריאה. נכון שיש שוקולד, אבל במינון נכון. זה בכמות מדודה. תפוח יותר בריא. אין על זה ויכוח. אבל בין עוגה, עוגייה או פרוסה, החטיף עדיף", אומרת מרטינוביץ'.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות