אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של הקריה האקדמית אונו עובר למשרד חברון זלצמן שביט

תקציב הפרסום של הקריה האקדמית אונו עובר למשרד חברון זלצמן שביט

בשנת 2010 פרסמה הקריה בהיקף של 3 מיליון שקל

01.02.2011, 12:18 | כתב כלכליסט

תקציב הקריה האקדמית קרית אונו עובר למשרד הפרסום חברון זלצמן שביט. לפי נתוני יפעת, הקריה האקדמית אונו פרסמה ב- 2010 בהיקף של 3 מיליון שקל.

דודי חברון: "כבוגר מנהל עסקים בקריה האקדמית אונו, אני גאה לקבל לידינו את תקציב מוסד ההשכלה שבו למדתי. כמי שמכיר היטב את הקריה האקדמית אונו ואת סגל המרצים המצוין אני בטוח שנוכל לתרום להמשך הצמיחה וההצלחה של הקריה האקדמית אונו".

הקריה האקדמית אונו פועלת מזה כחמש עשרה שנים כמוסד פרטי להשכלה גבוהה ומובילה, דווקא כמוסד פרטי, את נושא שינוי פני החברה בישראל והאחריות החברתית. הסגל האקדמי של אונו כולל בין היתר את פרופ' גבריאלה שלו, (לשעבר שגרירת ישראל באו"מ), פרופ' ירון זליכה, (לשעבר החשב הכללי באוצר), פרופ' זוהר גושן (ראש רשות ניירות ערך הפורש) ועוד.

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט, מטפל בין השאר בתקציבים של: יקבי כרמל, רשת קפה קפה, ג'ונסון & ג'ונסון, ג'רוזלם פוסט, אלטמן, היטאצ'י, סבוקאלם, גלידות פלדמן, אופטיק דורון, רשת מודי, רשת הדים, קופ"ח מאוחדת (חלקי) ועוד.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות