אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב היח"צ של איגוד חברות הפרסום עובר ל"דני לוי תקשורת"

תקציב היח"צ של איגוד חברות הפרסום עובר ל"דני לוי תקשורת"

ב-4 השנים האחרונות טופל התקציב במשרד "יפה אפרתי". גם תקציב יחסי הציבור של "הבצפר" יעבור לדני לוי

01.02.2011, 14:11 | כתב כלכליסט

תקציב יחסי הציבור של איגוד חברות הפרסום ו-"הבצפר", בית הספר של חברות הפרסום, יטופל ב-"דני לוי תקשורת".

איגוד חברות הפרסום הוקם בשנת 1978 ופועל לקידום תעשיית הפרסום בישראל, העלאת הרמה המקצועית וחיזוק מעמדם משרדי הפרסום בישראל. מנכ"ל האיגוד הוא יגאל בראון ויושב הראש שלו הוא מודי כידון, יו"ר גיתם BBDO.

באיגוד חברים כל משרדי פרסום המובילים בישראל, סה"כ כ-60 משרדים אשר מרכזים כ-80% מפעילות הפרסום בישראל. בשנים האחרונות עסק האיגוד בקידום מערך מדידת הרייטינג באינטרנט, קידום מערכות המחקר והמדידה, הפעלת תחרות הפרסום קקטוס הזהב, סוגיות רגולציה ותקשורת, שת"פ עם משרד החוץ בנושאי מיתוג ישראל ועוד.

"הבצפר", המנוהל כיום על ידי ורד בטש, הוקם ב- 2002 ונחשב למוסד ההכשרה הגדול בארץ למקצועות הפרסום ויחסי הציבור. 

יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסם מסר: "אנו מודים ליפה אפרתי ומשרדה על ארבע שנות פעילות משותפת ופורייה ומאחלים לצוות דני לוי תקשורת הצלחה רבה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות