אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עידן אלתרמן יפרסם את חברת הרכב קרסו טרייד אין צילום: אסף לב

עידן אלתרמן יפרסם את חברת הרכב קרסו טרייד אין

יחזור בקמפיין לדמותו של צחי מ"נווה חמציצים". החברה תשקיע השנה 5.5 מיליון שקל בפרסום

06.02.2011, 12:15 | כתב כלכליסט

חברת קרסו טרייד-אין בחרה בשחקן והקומיקאי עידן אלתרמן להוביל את מסעי הפרסום שלה בשנה הקרובה. אלתרמן יככב בקמפיינים של החברה לשנת 2011, בתקציב הנאמד בכ – 5.5 מיליון שקל. הפרסום יכלול קמפיין אינטרנטי רחב (סרטונים ובאנרים), תשדרי רדיו, מודעות בעיתונות ושלטי חוצות.

הקמפיין בניהולו של משרד הפרסום "פוזישן", בחר להחזיר לקדמת הבמה את דמותו המיתולוגית של צחי (כוכב סדרות הקאלט "נווה חמציצים" ו"כוכבי השכונה" בשנות ה-90) תחת הסיסמא: רכב יד ראשונה קונים רק בשיטת "הכול כלול".

אבינועם בר, מנהל מערך הטרייד אין של חברת קרסו, מסר: "חיפשנו דמות ידועה, אהובה ומוכרת שתאפשר לנו להבליט את המסרים שלנו לצרכנים בצורה זכירה ומבדלת. בסקר מקיף שערכנו עם מכון גיאוקרטוגרפיה, גילינו שלמרות השנים, שחלפו מאז ירדו הסדרות בכיכובו, כמעט 90% מהאוכלוסייה בישראל עדיין זוכרת לטובה את דמותו המשעשעת של צחי ומתגעגעת אליו.

 קרסו טרייד אין מפעילה 8 סניפים ברחבי הארץ.

תגיות