אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לא רק פאואר ריינג'רס: חיים סבן רוצה גם את תומאס הקטר ובוב הבנאי צילום: סיוון פאראג'

לא רק פאואר ריינג'רס: חיים סבן רוצה גם את תומאס הקטר ובוב הבנאי

איש העסקים מנסה להרחיב את שוק מותגי הילדים: מתמודד על רכישת הזכויות בתוכניות הפופולריות תומאס הקטר, ברני ובוב הבנאי מידי קרן אייפקס. המחיר המבוקש - מיליארד דולר

12.02.2011, 12:17 | סוכנויות הידיעות

איש העסקים חיים סבן מתמוד על רכישת היט אנטרפרייס, העומדת מאחורי להיטים כמו תומאס הקטר ובוב הבנאי. בעלת השליטה בערוץ קרן אייפקס מבקשת לגייס כמיליארד דולר, ועל פי הערכות האנליסטים מכירת הערוץ צפויה להניב לה כ-500 מיליון דולר.

"לרכישת הערוץ יש מספר יתרונות עבורנו", אומר איש ניהול המותגים באימפריית סבן אלי דקל בראיון לבלומבג לפני מספר ימים. הוא ציין כי שוק המותגים עבור הילדים מאד פעיל וכי החברה עוקבת אחריו בדריכות.

בנק אוף אמריקה העובד עם אייפקס צפוי להתחיל בהליך המכירה הרשמי של היט אינטרפרייס כבר בסוף החודש ואנליסטים מעריכים כי גם ענקיות מותגי הילדים כמו מאטל, ויאקום, דיסני יבחנו את הרכישה. כמו כן דווח כי ניתן יהיה לרכוש מותגים בודדים ולא את החברה כולה. כך למשל, סדרת תומאס הקטר תהווה כ-60% מהשווי הכולל של החברה.

מקורות של בלומברג מדווחים כי דיסני מעוניינת לרכוש את המותג תומאס כדי לשלב אותו בפרקי השעשועים שלה. גם חיים סבן מעוניין להרחיב את תיק מותגי הילדים שלו, שבינתיים מתפאר בעיקר בפאוור רנג'רס. נציגי כל החברות סירבו להגיב לידיעה.

אפקס שמרכזה בלונדון רכשה את היט בשנת 2005 תמורת 789 מיליון דולר, אך מאז היא רק הסבה נזקים על רקע תחרותיות הגדולה בענף.

תגיות