אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שירז טל ורז מאירמן יובילו את הקמפיין של צ'ירוקי צילום: ראובן שוורץ

שירז טל ורז מאירמן יובילו את הקמפיין של צ'ירוקי

מנהל השיווק של שופרסל: "לראשונה בחרנו להוביל את קמפיין צ'ירוקי עם דוגמנים מוכרים"

01.03.2011, 09:33 | כתב כלכליסט

שירז טל ורז מאירמן נבחרו להוביל את קמפיין מותג האופנה CHEROKEE, כך הודיע רונן בר שלום מנהל השיווק של שופרסל.

רונן בר שלום אמר: "לראשונה בחרנו להוביל את קמפיין צ'ירוקי עם דוגמנים מוכרים, בחרנו בשירז טל וברז מאירמן המבטאים את ערכי המותג צ'ירוקי: משפחתיות, סגנון חיים קז'ואל, איכות, נוחות ובינלאומיות".

עוד הוסיף בר שלום: "המותג צ'רוקי מדורג כמותג האופנה הזכייני הגדול ביותר בעולם עם מוניטין בינלאומי של 35 שנה. מותג זה נמכר ברשתות השיווק, בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם במחירים המתאימים לכל כיס". 

תגיות