אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
כלל בריאות מעלה קמפיין חדש להשקת התוכנית "הבריאות משתלמת" צילום: shutterstock

כלל בריאות מעלה קמפיין חדש להשקת התוכנית "הבריאות משתלמת"

הקמפיין, עליו אחראי משרד הפרסום דרורי שלומי, יעלה באינטרנט, בטלוויזיה ובקולנוע תחת הססמא "מי שחי בריא - משלם פחות"

09.03.2011, 11:02 | כתב כלכליסט
חברת כלל בריאות, המשיקה בימים אלה את תוכנית "הבריאות משתלמת", תוכנית המציעה הטבות והנחות בפוליסת הבריאות האישית למקיימים אורח חיים בריא, עולה בקמפיין פרסום רחב היקף תחת הססמה "מי שחי בריא - משלם פחות".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דרורי שלומי, יכלול קמפיין טלוויזיה , אינטרנט וקולנוע, כשהמסר הוא שבכל צעד ובכל רגע הבריאות מתחילה בהחלטה, והיא משתלמת. במסגרת הקמפיין נעשה שימוש בטכניקה מיוחדת של "סטופ מוושיין" וקיפולי נייר, ולשם כך נעזרו בחברה באומן האוריגאמי הבינלאומי פול ג'קסון ובבמאי אורי שיצר.

בסרטון מוצגות שלוש סצנות יומיומיות של אנשים הבוחרים באורח חיים בריא כגון: לעלות במדרגות במקום לקחת מעלית, לוותר על העוגה המפתה שבמקרר, לקום בבוקר- ולצאת לרוץ.

הקמפיין האינטרנטי עושה שימוש באפליקציות פייסבוק, המזמינה את הגולשים לענות על שאלון מדדי בריאות ולראות מה מדד הבריאות שלהם, וכן מאפשרת לגולשים להעביר סרטונים עם מסר אישי בתחום אורח החיים הבריאלחברים.

מכלל בריאות נמסר כי "הקמפיין הפרסומי מלווה מהלך משמעותי מאד בעולם ביטוחי הבריאות. מדובר בפעם הראשונה בה חברת ביטוח נוקטת גישה אקטיבית לעידוד אורח חיים בריא של מבוטחיה. אנו רואים בעידוד לאורח חיים בריא חלק משמעותי בייעוד ובמחויבות שלנו כחברת בריאות".

תגיות