אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מריחים את האביב: אלפא קוסמטיקה נערכת לפסח עם השקעה של מעל 3 מיליון שקל צילום: .shutterstock

מריחים את האביב: אלפא קוסמטיקה נערכת לפסח עם השקעה של מעל 3 מיליון שקל

אחת ההשקות הגדולות תהיה של הבושם VIG INTENSE מבית ג'יבנשי שתלווה בקמפיין באמצעות הפריזנטורית ליב טיילור

28.03.2011, 15:00 | אורנה יפת

חברת אלפא קוסמטיקה תשקיע מעל 3 מיליון שקל בהשקות ופעילות שיווקית בתחום הבישום, לקראת פסח. החברה תשיק שני בשמים חדשים כאשר אחת ההשקות הגדולות תהיה של הבושם VIG INTENSE מבית ג'יבנשי שתלווה בקמפיין באמצעות הפריזנטורית ליב טיילור. בושם נוסף מבית ג'יבנשי שתשיק אלפא בישראל לקראת החג יהיה PLAY לאשה, לאחר שבשנה שעברה הושקה הגירסה לגבר. השקה זו תלווה בקמפיין באמצעות ג'סטין טימברלייק. בשני קמפיינים אלו תעמוד ההשקעה על 1.5 מיליון שקל.

השקה גדולה נוספת תהיה של הבושם ATTIMO מבית המעצב האיטלקי סלבדור פראגמו שתלווה בקמפיין בהשתתפות דריי האמינגווי, נכדתו של ארנסט המינגויי. ההשקעה בקמפיין זה תעמוד על 800 אלף שקל. בשני קמפיינים אלו תעמוד ההשקעה על 1.5 מיליון שקל.

במקביל, תשקיע החברה מיליון שקל נוספים בקמפיין חדש לבושם הנחשב לאחד משלושת הבשמים המובילים במכירות בישראל, קוקו מדמוזאל מבית האופנה שאנל. הקמפיין יעלה באמצעות השחקנית קארה נייטלי שליוותה את החברה גם בקמפיין הראשון לבושם זה.

פסח נחשב לחג הבשמים שבו רמות המחירים יורדות משמעותית לעיתים עד 70%, בשל התחרות בין רשתות הפארם. שוק הבשמים בארץ מגלגל כ-900 מיליון שקל. לקראת החג צפויים מחירי הבשמים העממיים לרדת עד ל-100 ו-200 שקל ובשמי היוקרה יימכרו בהנחות של כ-20%.

תגיות