אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בין השופטים בברל'ה: גדעון עמיחי, גיא בר ויורם לוי צילום: עמית שעל

בין השופטים בברל'ה: גדעון עמיחי, גיא בר ויורם לוי

JCDecaux מארגנת תחרות קריאייטיב חוצות ותעניק חבילות פרסום בשווי 160 אלף שקל. הזוכים יוכרזו במהלך טקס קקטוס הזהב

05.04.2011, 11:03 | שלי פריצקר

חברת שילוט החוצות  JCDecaux מארגנת את תחרות "ברל'ה 2011". החברה מזמינה צוותים אשר יורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ לייצר ולהציג את יצירותיהם בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם. הפרסומות הזוכות בשלושת המקומות הראשונים יזכו את המפרסמים בחבילות פרסום במתקני JCDecaux בהיקף 160 אלף שקל.

JCDecaux פרסמה את הרכב השופטים בוועדת השיפוט: גדעון עמיחי, מנכ"ל שלמור אבנון עמיחי, יורם לוי, סמנכ"ל קריאייטיב באומן בר ריבנאי, גיא בר, סמנכ"ל קריאייטיב גיתםBBDO, רוני שניידר, סמנכ"ל קריאייטיב גלר נסיס, עדו קריב, סמנכ"ל קריאייטיב יהושע TBWA ויגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום. ועדת השיפוט תבחר את שלוש הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון והשני שוברים בשווי 1,500 יורו כל אחד לחופשה ברשת קלאב-מד העולמית.

תוצאות התחרות יוכרזו במסגרת טקס קקטוס הזהב אשר יתקיים ב-25 במאי במלון הילטון.

הפרסומת שתקטוף את המקום הראשון תזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של כ-80 אלף שקל. הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום השני יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים בשווי כולל של 50 אלף שקל. הצוות שיזכה במקום השלישי יקבל חבילת פרסום לתקופה של 15 יום בשווי כולל של 30 אלף שקל.

לחברת JCDecaux זיכיון בלעדי לפרסום לשילוט תחנות האוטובוס ומכווני התנועה בת"א- יפו.

תגיות