אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רוית רם בר-דעה מונתה לסמנכ"לית השיווק של דן אנד ברדסטריט ישראל

רוית רם בר-דעה מונתה לסמנכ"לית השיווק של דן אנד ברדסטריט ישראל

עד כה שימשה רם בר-דעה כמנהלת השיווק של חברת המידע העסקי

05.04.2011, 13:58 | כתב כלכליסט
רוית רם בר-דעה מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של דן אנד ברדסטריט ישראל. רם בר-דעה שימשה עד כה בחברה כמנהלת השיווק של חברת המידע העסקי דן אנד ברדסטריט ישראל. תחום אחריותה המרכזי של רם בר-דעה יהיה המשך פיתוח אסטרטגיית השיווק של החברה ויישומה.

חיים כהן, מנכ"ל דן אנד ברדסטריט ישראל, אמר כי "תפקיד סמנכ"ל השיווק הוא יד ימינו של מנכ"ל החברה בפיתוח ויישום אסטרטגיות חדשות ורוית רם בר דעה הוכיחה מנהיגות, יכולת הנעה, חשיבה אסטרטגית ועסקית ואני שמח על קידומה. מינויה לסמנכ"לית הינו שלב נוסף בהמשך פיתוח האסטרטגיה השיווקית והעסקית של B&D ישראל ואני סמוך ובטוח בהצלחתה".

רם בר-דעה הצטרפה לדן אנד ברדסטריט  ישראל לפני כשנה. טרם הצטרפותה לחברה שימשה כסמנכ"לית בחברת לניאדו תקשורת במשך חמש וחצי שנים. לרם בר דעה ניסיון רב בתחום השיווק ובתפקידיה הקודמים עבדה במחלקת השיווק בחברת נורטל ישראל כאחראית פיתוח עסקי החברה במזרח אירופה.ובמחלקת השיווק של חברת BARCO. בר דעה היא בעלת תואר במינהל עסקים מאוניברסיטת Surrey באנגליה עם התמחות בשיווק.

תגיות