אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גוגל בלחץ חברתי: אין בונוסים בלי הצלחה במדיה חברתית צילום: בלומברג

גוגל בלחץ חברתי: אין בונוסים בלי הצלחה במדיה חברתית

במכתב לעובדי החברה הודיע לארי פייג', המנכ"ל הנכנס, כי הוא מתנה את הבונוסים השנתיים של כל העובדים בהצלחת החברה בשירותים החברתיים מול פייסבוק

08.04.2011, 15:15 | אבנר קשתן
מנכ"ל גוגל הנכנס, לארי פייג', רואה בשירותים חברתיים את העתיד של החברה, והוא מוכן גם לשים על זה כסף: במכתב לכל עובדי בשבוע שעבר, הצהיר פייג' כי הצלחתה של גוגל בתחרות מול פייסבוק וטוויטר בזירת הרשתות החברתיות יכולה להגדיל את הבונוסים השנתיים של כל עובדי החברה בעד 25% - או לצמצם אותו ל-75% בלבד.

על פי המכתב, שפורסם על ידי אתר Silicon Alley Insider, פייג' קרא לעובדים לעודד את חבריהם ובני משפחתיהם להשתמש במוצרים החברתיים של גוגל, על מנת להגדיל את מספר המשתמשים והשימושיות שלהם. "זהו מאמץ משותף, וחשוב שכולנו נצטרף אליו".

ממספר עובדים כבר נמסר, בעילום שם, על חוסר שביעות רצון מהמדיניות החדשה, בעיקר לאור העובדה שגוגל לא הפגינה הצלחה עד כה בזירה החברתית. לאחר הכשלון של גוגל באזז בתחילת 2010, גוגל מנסה לאחרונה לחזור לזירה עם +1, התשובה שלה לכפתור הלייק של פייסבוק, ואתמול נודע גם כי שירות המיקום של גוגל, Latitude, קיבל תוספת חדשה המועתקת מפורסקוור: אפשרות לקבל הנחות בחנויות נבחרות באמצעות ביצוע Check-in - סימון המצאותך במקום.

תגיות