אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אייל שרצקי: "הימרנו על ברזיל, וההימור הצליח" צילום: אוראל כהן

אייל שרצקי: "הימרנו על ברזיל, וההימור הצליח"

מנכ"ל משותף בחברת איתוראן אמר בכנס ת"א 100 Live2 של "כלכליסט" ואקסלנס: "אנחנו רוצים להגיע לשוק הרכבים הזולים יותר ולנצל את אפס החוב שלנו ואת קופת עשרות מיליוני הדולרים שלנו, כדי להיכנס למדינות נוספות"

12.04.2011, 18:56 | אסף אביר
אייל שרצקי, ממייסדי איתוראן ומנכ"ל משותף בחברה, אמר הערב (ג') כי הוא רואה בשוק הברזילאי מקור מהותי לצמיחת החברה בשנים הקרובות. "הימרנו על ברזיל, וההימור הצליח", אמר בכנס ת"א 100 Live2 של "כלכליסט" ואקסלנס. "השקט הכלכלי והמדיני במדינה אפשר לנו להגיע לנתחי שוק נכבדים, לאחר שפרסנו רשתות תקשורת בריו ובסאו-פאולו. כיום אנו מובילים את שוק מוצרי איתור הרכבים כנגד גניבות במדינה, ואנו צפויים לעבור בה את רף 50% נתח השוק"

כיוון צמיחה נוסף לחברה הוותיקה בת ה-16 שעוסקת באיתור רכבים גנובים, הוא תחום ניהול ציי הרכבים. "אנחנו שמים יותר דגש היום על ניהול ציי רכב, ומאפשרים למנהל הצי ומנהל התפעול לדעת היכן הרכבים נמצאים, ומספקים להם שליטה על דלק, היות שהרכב מצוי בשטחים מיותרים, ובכלל מספקים פרמטרים שהפכו לקריטיים עבור עסקים וארגונים גדולים. להורים אנו מספקים מידע על נהגים צעירים, ומסייעים לחברות הביטוח להוריד את תעריפי הפרמיות תמורת פיקוח. זהו תחום מתעורר, אם כי בו איננו מובילי שוק, כפי שאנו בתחום איתור הגניבות".

"איתוראן צומחת דו ספרתית כל שנה כבר עשר שנים, אך מנהלת מדיניות דיבידנדים זהירה. אנחנו חילקנו מעל ל-100 מיליון דולר. שיעור הרווח שלנו על הכנסות של 150 מיליון דולר בשנה מגיע לשליש והצלחנו להגיע למצב בו חלק נכבד מדמי המנוי המשולמים לנו הופכים ישירות לרווח. אנחנו חברה ללא פרסום. למרות שכמעט כל אחד במדינה מכיר את איתוראן, אנחנו לא מנהלים קמפיינים שיווקיים. בהמשך אנחנו רוצים להגיע לשוק הרכבים הזולים יותר ולנצל את אפס החוב שלנו ואת קופת עשרות מיליוני הדולרים שלנו, כדי להיכנס למדינות נוספות".

תגיות