אסטרטגיה שיווקית חדשה לדיינרס: "יהיה הכרטיס השני הראשון בארנק"
דיינרס, שבבעלות כאל, תשקיע במהלך החדש 5 מיליון שקל. מנכ"ל כאל ישראל דוד: "מאמנים בערכו ובכוחו של כרטיס הדיינרס"
13.04.2011, 12:38 | כתב כלכליסט
חברת "דיינרס קלוב ישראל", שנמצאת בבעלות חברת כאל (51%) וקבוצת דור אלון (49%), הכריזה היום (ד') על מהלך אסטרטגי-שיווקי חדש לכרטיס האשראי "דיינרס", בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל. מטרת המהלך: להגדיל את מספר הכרטיסים ולהגביר את המכובדות של דיינרס בשוק הסליקה הישראלי.
במסגרת המיתוג החדש מתוכננים לכרטיס דיינרס ארבעה מועדונים שיעסקו בעולמות תוכן שונים: מועדון High Mile, שמיועד בעיקר לחובבי טיסות ולאנשי עסקים. מועדון Fine and dine, שיעניק הנחות במסעדות, בצימרים ובאתרי תרבות וספא; ושני מועדונים נוספים שיושקו בקרוב ויעסקו בתכנים מעולם אורח החיים הבריא והגאדג'טים.
ישראל דוד, מנכ"ל Cal ויו"ר דיינרס אמר "אנו מאמינים בערכו וכוחו של כרטיס הדיינרס, ורואים במעטפת האסטרטגית החדשה פלטפורמה אמיתית להפיכת דיינרס לכרטיס השני הראשון בארנק. המהלך יאפשר נגיעה בקהלים חדשים ויעניק לדיינרס נוכחות קבועה ואיתנה בשוק האשראי הישראלי".
אבי צימרמן, סמנכ"ל השיווק ב- Cal אמר: "המיתוג החדש של דיינרס, מושתת על האסטרטגיה הבינלאומית של הכרטיס המדברת על שייכות אישית (belong). מצאנו כי השייכות לעולמות תוכן שונים בתרבות הפנאי היא המבדילה בין מחזיקי כרטיס דיינרס. כיוון שלכל אחד יש את הפנאי שלו, בנינו הצעת ערך המורכבת מארבעה עולמות תוכן, שיאפשרו לכל לקוח לעטוף את החוויות האישיות והעסקיות שלו במועדון פנאי אחר, שיעניק הטבות ושירותים המתאימים לו".
13 תגובות לכתיבת תגובה