אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טלדור התקינה מערכת CRM בתופין; היקף הפרויקט: כ-600 אלף שקל צילום: shutterstock

טלדור התקינה מערכת CRM בתופין; היקף הפרויקט: כ-600 אלף שקל

המערכת שהוטמעה היא CRM on Demand מבית אורקל, שאמורה להתמודד עם מגוון הליכי מכירה

21.04.2011, 10:25 | כתב כלכליסט

חברת טלדור הטמיעה את מערכת CRM on Demand מבית אורקל בחברת תופין. על פי הערכות, היקף הפרויקט נאמד ב-600 אלף שקל.

חברת תופין היא ספקית פתרונות Security-Lifecycle Management המאפשרים לחברות לנהל ביעילות את מדיניות אבטחת הרשת שלהן. הפרויקט בתופין הסתיים בפברואר האחרון, וכלל שלושה שלבים: בחירת היועץ, בחירת הפתרון והטמעה. בתופין יש מגוון הליכי מכירה, כולל ניהול חומרה - נושא שאינו טריוויאלי במערכת CRM.

"לפני שלוש שנים זיהינו את הצורך בניהול ממוחשב של קשרי הלקוחות ופתחנו מערכת CRM שהתרחבה עם השנים", אמר רובי כיטוב, מייסד ומנכ"ל בחברת תופין. "המערכת ניהלה היבטים שונים, ובהם הצעות מחיר, פעילות שירות, קונפיגורטור וקטלוג מוצרים. אולם תפעול המערכת נהפך לקשה ולמסובך, ובנוסף השימוש בה הוגבל לעובדי החברה באתר המרכזי ולא התאפשרה גישה לאנשי המכירות הנמצאים במקומות שונים בעולם".

עוד הוסיף כיטוב: "לאחר קבלת הצעות הספקים הבנו כי הדרישות שלנו מקיפות וכוללות אלמנטים שמנוהלים במערכת ERP. בנוסף נמצא כי הדרישה שלנו לשלב קונפיגורטור בפתרון, לא היתה טריוויאלית מאחר ומודול זה לא נכלל בהיצע הסטנדרטי של הפתרונות".

לאחר בדיקה מדוקדקת נבחר פתרון Oracle CRM on Demand  אסף גל, מנהל חטיבת אורקל בטלדור, ציין כי האפיון התבצע בשיתוף פעולה הדוק עם תופין ועם חברת הייעוץ שנבחרה לפרויקט. "מעורבות הנהלת תופין בכל תהליכי הפרויקט תרמה רבות לקבלת החלטות מהירה בצמתי החלטה".

תגיות