אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרשות השנייה בודקת למה הוזכר שמו של בית השקעות בעת שידור "החברים של נאור" צילום: שי יחזקאל

הרשות השנייה בודקת למה הוזכר שמו של בית השקעות בעת שידור "החברים של נאור"

תוכן שיווקי בחברים של נאור? במהלך התוכנית הוזכר כמה פעמים שמו של בית ההשקעות מיטב, ובמקביל, בפרסומות, עלתה פרסומת של חברת ההשקעות. ערוץ 10: לא היה ולא נברא

28.04.2011, 09:55 | שלי פריצקר

הרשות השנייה בודקת הפרה לכאורה של ערוץ 10 בתוכנית "החברים של נאור" ששודרה שלשום בערב. במהלך התוכנית הוזכר כמה פעמים שמו של בית ההשקעות מיטב, ובמקביל, בעת מקבץ הפרסומות, עלתה פרסומת של חברת ההשקעות.

על פי כללי הרשות, חל איסור לשלב תוכן שיווקי בתוכניות וכן לשדר פרסומת שיש לה קישור לתוכנית מסוימת, באופן שיגביר את מודעות הצופים למוצר. על כן פנתה הרשות לערוץ 10 בדרישה להבהרות.

"החברים של נאור" זכתה שלשום לרייטינג גבוה של 19.3% בקרב משקי בית יהודיים, ובכך הביסה את זכיינית ערוץ 2 רשת, ששידרה לקט של השעשועון "מי שואל אותך" (15.6%).

מהרשות השנייה נמסר כי "מסתמנת הפרה לכאורה והנושא יטופל מול הזכיין".

ערוץ 10 בתגובה: "לא היה ולא נברא. אין תוכן שיווקי ב'חברים של נאור'. כסדרה שנשענת על סיטואציות מהחיים, החופש האמנותי של כותבה הכרחי כדי לשמור על אותנטיות".

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
קשקוש מוחלט
ראיתי את הפרק המדובר. תוכן שיווקי (סמוי או גלוי) אמור לשכנע את הציבור לרכוש את המוצר או השירות המוצג. אזכור בית ההשקעות מיטב נעשה באופן הומוריסטי עד כדי הצגת העובדים שם באור לא מחמיא, לא מקצועני ומגוחך - ואם כבר היה לזה אפקט מיתוגי, הרי שזה אפקט שלילי. למי שהגיש את התלונה - GET A LIFE. בתכניות בישול, אח גדול, הישרדות ובקומדיות בערוצים הישראליים יש פרסום סמוי הרבה יותר רציני אשר עליו באמת ראוי להתלונן נ.ב - כל הכבוד למיטב על שהסכימו לשתף פעולה עם הקומדיה
גימל  |  28.04.11