אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרשות השנייה בודקת למה הוזכר שמו של בית השקעות בעת שידור "החברים של נאור"

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
קשקוש מוחלט
ראיתי את הפרק המדובר. תוכן שיווקי (סמוי או גלוי) אמור לשכנע את הציבור לרכוש את המוצר או השירות המוצג. אזכור בית ההשקעות מיטב נעשה באופן הומוריסטי עד כדי הצגת העובדים שם באור לא מחמיא, לא מקצועני ומגוחך - ואם כבר היה לזה אפקט מיתוגי, הרי שזה אפקט שלילי. למי שהגיש את התלונה - GET A LIFE. בתכניות בישול, אח גדול, הישרדות ובקומדיות בערוצים הישראליים יש פרסום סמוי הרבה יותר רציני אשר עליו באמת ראוי להתלונן נ.ב - כל הכבוד למיטב על שהסכימו לשתף פעולה עם הקומדיה
גימל | 28.04.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת