אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עיכוב בתהליך בחירת משרד הפרסום של פסגות צילום: עמית שעל

עיכוב בתהליך בחירת משרד הפרסום של פסגות

לפיכך, עד המכרז ימשיך משרד הפרסום אדלר חומסקי שמור על תקציב בית ההשקעות. עוד במתמודדים, שלמור אבנון עמיחי וגליקמן נטלר סמסונוב

28.04.2011, 15:26 | שלי פריצקר

תקציב הפרסום של בית ההשקעות הגדול בישראל, פסגות, נשאר לפי שעה בידי משרד אדלר חומסקי. תהליך בחירת משרד הפרסום החדש מתעכב. ב-2010 עמד היקף התקציב על 3.6 מיליון דולר

בפסגות בחונים את האפשרות להעביר את התקציב למשרד אחר. משרדי הפרסום שלמור אבנון עמיחי וגליקמן נטלר סמסונוב מתמודדים על התקציב במכרז לצד אדלר.

אדלר חומסקי זכה בתקציב ב-2006, זמן קצר לאחר שבנק לאומי מכר את קרנות פסגות-אופק לקרן יורק בעקבות רפורמת בכר. ב-2009 קרן ההשקעות אייפקס רכשה את פסגות אולם העסקה התעכבה בעקבות חקירה שניהלה רשות ניירות ערך נגד פסגות בחשד להרצת מניות. הרכישה הושלמה בשלהי 2010 אבל את מחיר הפרשה שילם המנכ"ל ורמוס שנאלץ לעזוב את תפקידו בתום התכתשות משפטית בינו לבין אייפקס ומנהלת הקרן זהבית כהן. במקום ורמוס מונה רונן טוב.

מפסגות נמסר כי תהליך בחירת משרד הפרסום מתעכב.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות