אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המועצה לצרכנות: "הנוסעים אינם צריכים לשאת בנזק לביטול או עיכוב טיסות" צילום: יסמין גיל

המועצה לצרכנות: "הנוסעים אינם צריכים לשאת בנזק לביטול או עיכוב טיסות"

המועצה קוראת למשרדי התחבורה והתשתיות לנהל את בדיקותיהם לגבי משבר הדלק בנמלי התעופה, בשקיפות. לחברות התעופה מוסרת: "יש להשיב לצרכנים ללא דיחוי כספים בגין הטיסות שבוטלו"

08.05.2011, 11:00 | יסמין גיל

המועצה הישראלית לצרכנות קוראת הבוקר (א') למשרדי התחבורה והתשתיות לנהל את בדיקותיהם לגבי הסיבות שהביאו ליצירת הדלק הסילוני הלקוי בנתב"ג ולשיבושי פעילות הטיסות בנמלי התעופה של ישראל, "בשקיפות".

"המועצה לצרכנות מצפה ממשרדי הממשלה השונים המנהלים חקירות בעניין, לנהל אותן בשקיפות, לפרסם את הממצאים לגבי אחריות כל אחד מהגורמים שמעורבים באספקת הדלק למטוסים בשדות התעופה בישראל, ובכך לעזור לצרכנים לקבל את המגיע להם בעקבות ביטולי הטיסות או העיכובים שנגרמו ביציאה מישראל".

עוד נמסר, כי "בשלב זה, בטרם הסתיימה החקירה, ולא נמצא האשם בנזק, וללא קשר למי שאחראי לנזק שנגרם, הצרכנים אינם אלה שצריכים לשאת בנזק שנגרם עקב עיכובי או ביטולי טיסות. המועצה מצפה מחברות התעופה אשר נאלצו לבטל טיסות, להשיב לצרכנים את הכספים בגין הטיסות שבוטלו, ללא דיחוי. יצוין כי ככל שיימצאו אחראים לזיהום בדלק, חברות התעופה יוכלו ככל הנראה להיפרע מהאחראים גם בגין הכספים שהשיבו לצרכנים, ולכן בשלב זה אין סיבה שלא ישיבו את כל עלות הכרטיסים, במקרה של ביטול טיסה".

תגיות