אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שטראוס מים בקמפיין חדש: "הילדים שותים יותר מים עם תמי 4"

שטראוס מים בקמפיין חדש: "הילדים שותים יותר מים עם תמי 4"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר,חומסקי & ורשבסקי יעלה היום בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט בתקציב של כ-3 מליון שקל

11.05.2011, 12:30 | כתב כלכליסט

שטראוס מים יוצאת במהלך שיווקי חדש ועולה בקמפיין ראשון תחת המסר: "הילדים שותים יותר מים עם תמי 4". בקמפיין נראים ילדים שמשחקים במשחקים "של גדולים" כשכל חוויית המשחק היא סביב מים.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר,חומסקי & ורשבסקי יעלה היום (ד') בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט בתקציב של כ-3 מליון שקל

אורית גרינבוים ליפסקי, מנהלת שיווק שטראוס מים ישראל: "הקמפיין מציג הלכה למעשה את ממצאי מחקר הגל החדש מאפריל האחרון, לפיו כל מי שבחר במכשירי תמי 4, בהכרח שותה יותר מים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות