אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אבגול: הרווח הנקי הוכפל גידול של 30% בהכנסות

אבגול: הרווח הנקי הוכפל גידול של 30% בהכנסות

הכנסות החברה גדלו ל-82.7 מיליון דולר מ-63.8 מיליון דולר. הרווח התפעולי עמד על 10.9 מיליון דולר, לעומת 7.5 מיליון דולר אשתקד

25.05.2011, 09:07 | שהם לוי

אבגול נועלת את הרבעון הראשון עם עלייה של 30% בהכנסות ל-82.7 מיליון דולר וזינוק של כמעט פי 2 ברווח הנקי ל-6.9 מיליון דולר.  

הגידול במכירות מיוחס לעלייה ביכולות הייצור של אבגול שנבעה בעיקר מהפעלת הקו הנוסף בסין במהלך המחצית השנייה של 2010 וכן משיפור ביעילות ההפעלה של הקווים הקיימים בכל האתרים.

הרוווח התפעולי של אבגול עמד על 10.9 מיליון דולר, גידול של 45% לעומת הרבעון המקביל אשתקד בו רשמה רווח תפעולי של 7.5 מיליון דולר.

רווחי החברה לפני ריבית מסים פחת והפחתות חד פעמיות (EBITDA) שמצייגים טוב יותר את הפעילות השוטפת שלה עמדו על 15.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-11 מיליון דולר ברבעון המקביל.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה עמד על 12.7 מיליון דולר, לעומת 9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נבעה מהגידול ברווחיות התפעולית של החברה.

שלמה לירן, מנכ"ל אבגול, מציין כי "אנחנו גאים בגידול החד בהכנסות, ברווח ובתזרים של אבגול ברבעון הראשון של 2011 שהינו תוצאה של הגדלת היקף הייצור והמכירות בחברה, ושל המשך התייעלות. אני מבקש להודות לצוות המסור והמקצועי של עובדי החברה בישראל וברחבי העולם שרק בזכותם התאפשרו התוצאות. הזינוק במכירות מהווה גם הבעת אמון נוספת במוצרי החברה מצד הלקוחות הרב לאומיים הגדולים".

עוד הוסיף: "אבגול ממשיכה כל העת בשדרוג ופיתוח יכולות הייצור כדי לספק מענה מלא ורווחי לגידול בכושר הייצור. ברוח זו דיווחה החברה על רכישת שני קווי ייצור חדשים, האחד בארה"ב והשני באתר אחר נוסף של החברה, בהשקעה כוללת של כ-80 מיליון דולר, שיחלו לפעול במחצית הראשונה של 2012. במקביל, שוקדת החברה על פעילות פיתוח המוצרים מול הלקוחות השונים על מנת להתאים ולהיענות לדרישות השונות של הלקוחות באופן מיטבי".

תגיות