אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לשנות פרסומות בזמן אמת: הסטארט-אפ החדש של אברמנטו נחשף צילום: אוראל כהן

לשנות פרסומות בזמן אמת: הסטארט-אפ החדש של אברמנטו נחשף

היזם, ממייסדי צ'קמייט, חתם על הסכם עם הבנק הספרדי XTB בהיקף של 1.5 מיליון דולר. בין לקוחות החברה בארץ: שיכון ובינוי, אזורים, בריטה וסודה סטרים

25.05.2011, 16:50 | אסף גלעד
היזם אילן אברמנטו, ממייסדי צ'קמייט, חתם על הסכם משמעותי ראשון בן כ-1.5 מיליון דולר עם הבנק הספרדי XTB, בנק השקעות ללא סניפים הפועל באמצעות האינטרנט. את ההסכם חתם אברמנטו במסגרת חברת הסטארט-אפ החדשה שלו הנושאת את שמו.

חברת אברמנטו, המעסיקה כיום 15 איש ברמת גן, פיתחה מערכת לניהול קמפיינים שיווקיים באינטרנט. המערכת מבצעת מדידה כמותית של פרמטרים שונים בקמפיין הפרסום, כמו הצבעים השולטים בו, גודל האותיות, אופי המסרים ופלח האוכלוסיה שאליה הקמפיין פונה היא פונה, ומנסה למצוא קשר בין כל אלה לבין השינויים בנתוני המכירות. בצורה זו מאפשרת המערכת למדוד הצלחה או כשלון של קמפיין פרסומי בזמן אמת, ולשנות אותו בהתאם.

המערכת של אברמנטו יכולה להתחבר לרשתות הפרסום הקיימות, כגון אלה של דאבל קליק, זידו ומדיהמיינד הישראלית, ולמעשה לשתף עמן פעולה. בין לקוחות החברה בישראל ניתן למצוא את שיכון ובינוי, אזורים, בריטה וסודה סטרים. בשבועות האחרונים מנסה החברה לפרוץ אל מעבר לשוק הישראלי, והבנק הספרדי XTB נחשב ללקוח הגדול ביותר שלה עד כה. הכנסות אברמנטו הסתכמו בשנה החולפת בכ-4 מיליון דולר, ובסוף השנה היא צפויה להגיע למכירות של כ-8-7 מיליון דולר.

אילן אברמנטו, מהמשקיעים הראשונים בצ'קמייט (Checkm8), עבד לצידו של אורן נצר, כיום מייסד ומנכ"ל חברת הסטארט-אפ דאבל ווריפיי שנבחרה לאחת מ-50 חברות הסטארט-אפ המבטיחות של "כלכליסט". אברמנטו ניהל את פעילות השיווק והפיתוח העסקי בצ'קמייט, ומאוחר יותר היה אחראי על פעילות החברה באירופה ובארה"ב. עם מכירת החברה לידי חברות ההשקעה היפניות סומיטומו ודנטסו, עזב אותה אברמנטו ופנה בשנת 2008 להקמת החברה הנושאת את שמו.

תגיות