אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של עיריית ת"א יוצא למכרז צילום: יריב כץ

תקציב הפרסום של עיריית ת"א יוצא למכרז

לאחר 5 שנים בהן טיפלה מקאן אריקסון בתקציב, העומד על 8 מיליון שקל בשנה, יבחן המכרז החדש עמידה בתנאי סף, מחיר ומדיה וקריאייטיב; מקאן, אדלר חומסקי וזרמו גולדמן רכשו עד כה את טפסי המכרז

31.05.2011, 18:12 | שלי פריצקר

תקציב הפרסום של עיריית תל אביב יוצא למכרז אחרי 5 שנים בהם טופל במקאן אריקסון. עד כה רכשו את טפסי המכרז מקאן אריקסון, אדלר חומסקי וזרמון גולדמן. היקף התקציב עומד על 8 מיליון שקל בשנה.

המכרז יבחן 3 דברים: עמידה בתנאי סף (25%), מחיר מדיה (55%) וקריאייטיב (25%), זאת לעומת מכרזים קודמים שהתייחסו רק למחירי מדיה.

אחד מתנאי הסף של המכרז דרש כי למשרד הפרסום שייבחר תהיה מחלקת אינטרנט מובנית על מנת לקבל פתרון כולל ממשרד אחד, אך בכנס ספקים שנערך אתמול (ב') נטען כנגד הרעיון כי הדבר מונע ממשרדים רבים מלגשת למכרז. כתוצאה מכך, לדברי דובר עיריית תל אביב הלל פרטוק המטפל במכרז, "הסעיף הזה שונה ומשרדים יוכלו גם להשתמש בקבלן משנה. כך אנחנו מקווים שעוד משרדים יגישו את מועמדותם".

תנאי סף נוסף במכרז הוא הוכחה ליכולת טיפול בתקציבים בהיקף 80 מיליון שקל לשנה במהלך 2010-2009 והוכחה לניהול קמפיין לגוף ציבורי בהיקף של 500 אלף שקל.

תגיות