אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עולים על הפסים? תוכנית הבטיחות של הרכבת תידון בפני פורום בכיר צילום: אוראל כהן

עולים על הפסים? תוכנית הבטיחות של הרכבת תידון בפני פורום בכיר

כך הוחלט בתום הפגישה בין שר התחבורה ישראל כץ לבין יו"ר ההסתדרות עופר עיני, שאמר: "ניתן ליישם את השינויים ברכבת רק בשיתוף פעולה עם העובדים"

16.06.2011, 14:55 | ליאור גוטמן

הפקידות הבכירה תטפל במשבר ברכבת: בפגישה שהתקיימה היום (ה') בצהריים בין שר התחבורה ישראל כץ לבין יו"ר ההסתדרות עופר עיני, הוחלט להעלות דרג את המו"מ על תוכנית הבטיחות שהנהלת הרכבת הציגה בפני השר.

כפי שנחשף ב"כלכליסט", הנהלת הרכבת מתכוונת לערוך רפורמה בנושא קליטת והדרכת העובדים החדשים, כך שהנושא יטופל על ידי חברה חיצונית. במקביל, משרד התחבורה יקים רשות רכבות חדשה במשרדו שתפקח אחר נושאי הבטיחות.

בפגישה היום, שנערכה בבית ההסתדרות בתל אביב, החליטו הצדדים שבראש הצוות של משרד התחבורה יעמוד מנכ"ל המשרד, דן הראל, ובראש הצוות של ההסתדרות והעובדים יעמוד יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן.

"רכבת ישראל עומדת כיום בפני תנופת פיתוח גדולה והדבר לא יכול להתבצע ללא תוכנית בטיחות. ליו"ר ההסתדרות יש תפקיד חשוב בייצוג העובדים תוך שמירה על הצרכים של הציבור והמשק כולו", אמר כץ בסיום הפגישה.

יו"ר ההסתדרות עיני הוסיף, כי "ההסתדרות וועד העובדים תומכים בתוכנית בטיחות ברכבת. אולם ניתן ליישם את שינוי רק בשיתוף פעולה עם העובדים".

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
תפקחו את העיניים תסתכלו סביב (רכבת ישראל לא למכירה)
אני לא מאחל לשניכם אנשים יקרים שביום מן הימים גם אתם או יקיריכם אשר ירצו להביא פרנסה לביתם תעמדו בסיטואציה דומה שבה מדינת ישראל תרצה לתת במתנה את מקור פרנסתכם כפי שעשתה בחברות ידועות ומוכרות בארצנו ולאט לאט תמצאו עצמכם מחוסרי עבודה והציבור יתמוך ויפרגן לכם בדיוק באותה המידה שאתם עושים כעת. ולכם כלל הציבור אני אומר . היו סובלניים .עובדי הרכבת נמצאים כיום בחרדות בנוגע למהלכים החד צדדיים והאגרסיביים של הנהלת הרכבת . כולם חייבים להבין דבר בסיסי ופשוט הרכבת נמצאת בפיתוח עצום החל מתשתיות וכלה בציוד חדיש וכל זה ללא התיעלות בעובדים חדשים שיתגברו במתן שירות ופיתוח הרכבת ולכן כל ארוע שקורה מכתים את עובדי הרכבת. אז בבקשה מכולם עזרו לנו להחזיר את הרכבת לפסים .בכדי שלכולם יהיה טוב .ואנשים יוכלו ללכת לעבודתם רגועים ולתת את מלא המרץ בעבודה . כי בסופו של דבר אין מי שיודע להפעיל רכבת טוב יותר מעובד רכבת .אנשים שהוכשרו לכך והרכבת זורמת בדמם ,תמיד יהיה אפשר להתווכח על עובד כזה או אחר ,כמו בכל מפעל רציני.אבל בגדול הם עובדים מקצועיים ומיומנים.
שרון , מהצפון  |  17.06.11