אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מלחמות הקפה עוזרות לווימבלדון צילום: AP

מלחמות הקפה עוזרות לווימבלדון

כחלק מהמאבק העיקש של Lavazza עם מותג הקפה המתחרה Nespresso חתמה החברה האיטלקית על הסכם חסות בשווי 1.1 מיליון ליש"ט עם ווימבלדון

20.06.2011, 11:51 | סוכנויות הידיעות

מותג הקפה לוואצה (Lavazza) חתם על הסכם חסות עם טורניר ווימבלדון לשלוש שנים. ההסכם בשווי 1.1 מיליון ליש"ט יאפשר לחברת הקפה האיטלקית להגיש קפה באזור הטורניר ב-60 נקודות נפרדות, כולל 13 מסעדות ובתי קפה.

ב-Lavazza מתכננים להגיש יותר ממיליון כוסות קפה בטורניר ולפי לוקה פיצ'יני, המנהל של המותג באנגליה, "המטרה היא להראות את הכוח של החברה בשוק".

החסות היוקרתית היא רק חלק ממאבק על שוק הקפה בלונדון. Lavazza בתחרות נוקשה עם היריבה השייכת לנסטלה - Nespresso. בשנה שעברה קפצו ההכנסות של Nespresso ב-20% באנגליה והגיעו ל-3.17 מיליארד ליש"ט. בסך הכל ל-Lavazza בעלת הכנסות של 1 מיליארד ליש"ט בלונדון. שתי החברות מתחרות על השוק בבתי הקפה ובבתים פרטיים (מכירת מכונות וקפסולות לשימוש ביתי).

בעוד Nespresso משתמש בכוכבים הוליוודים כגון ג'ון מאלקוביץ' וג'ורג' קלוני כחלק מהאסטרטגיה השיווקית, ב-Lavazza טוענים כי "הקפה מדבר עבורנו" אבל ההסכם עם ווימבלדון מראה ש"הקפה האוהב באיטליה" מחפש להיות אהוב מאוד גם באנגליה.

מלבד זאת, החברה האיטלקית גם מאמנת צוות מיוחד של 600 עובדים שיעבדו ב-60 נקודות המכירה. החברה גם יכולה להשתמש בלוגו של ווימבלדון בקמפיינים השיווקים שלה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות