אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הישגים למשרדי הפרסום הישראליים בקאן: שלמור זכה ב-3 אריות, באומן זכה באחד

הישגים למשרדי הפרסום הישראליים בקאן: שלמור זכה ב-3 אריות, באומן זכה באחד

שלמור זכה באריה כסף ושני אריות ארד, ובאומן זכה באריה כסף; שני המשרדים עלו לשלב הגמר בקטגוריות נוספות

20.06.2011, 22:56 | שלי פריצקר

ביום השני של פסטיבל קאן 2011 משרדי הפרסום הישראליים כבר קוטפים פרסים. שלמור אבנון עמיחי y&r זכה בשלושה אריות: אחד כסף עבור פרוייקט "כולנו נבדקים" של הוועד למלחמה באיידס, ושניים ארד עבור פרוייקט "נשים למכירה" של עצו"ם, עמותה הנלחמת בסחר בנשים, על מהלך חנות למכירת נשים שהוקמה בדיזנגוף סנטר. שלושת הפרסים בקטגוריית יחסי ציבור.

היום גם התבשרו בשלמור כי עלו לגמר בקטגוריית חוצות על מהלך "שטראוס שלי"; בקטגוריית מדיה על מהלך "כולנו נבדקים" של הוועד למלחמה באיידס; בקטגוריית פרינט על מודעת הקטשופ של היינץ; ובקטגוריית פרומו גם עלה המהלך של עצו"ם.

באומן בר ריבנאי זכו באריה כסף בקטגוריית דיירקט על מהלך "הטיול הגדול" לשוקולד פרה עבור שטראוס-עלית. מלבד זאת באומן עלו לגמר בקטגוריית מדיה עבור המודעה הסולרית שעשו לשיכון ובינוי; בקטגוריית פרינט עלו שלוש מודעות שעשה המשרד עבור אבקת הכביסה אריאל.

מועמדים נוספים בגמר: אידיאולוג'יק בקטגוריית מדיה עבור התמונה המתוייגת של אורנג'. משרד שמעוני פינקלשטיין ברקי עם בקטגוריית מדיה על קמפיין לחברת דנשר "100 אגואים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות