אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משרד הפרסום לעומק התודעה יטפל בתקציב הפרסום של בריטה צילום: shutterstock

משרד הפרסום לעומק התודעה יטפל בתקציב הפרסום של בריטה

בקרוב יעלה קמפיין פרסום רחב היקף בתקציב של כ-1.5 מיליון שקל, המבוסס על שמירת הסביבה

22.06.2011, 10:32 | כתב כלכליסט

משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל לאחרונה את תקציב הפרסום של חברת "בריטה" ויעלה בקמפיין רחב היקף בתקציב של 1.5 מליון שקל. הקמפיין הייחודי יכלול שילוט חוצות, אינטרנט, מדיה חברתית ופעילות בנקודות המכירה.

"בריטה", מותג סינון מים ביתי, יוצא במהלך שיווקי המכוון לצרכני בקבוקי המים המינרלים ומבוסס על שמירת הסביבה. הקמפיין קורא לשימוש בקנקן בריטה רב פעמי החוסך בעלויות ובבקבוקי פלסטיק המזהמים את כדור הארץ.

און גולדשטיין, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום לעומק התודעה:"אנו שמחים על צירוף בריטה כלקוח למשרד. אין ספק שמים זורמים, בריאים וטובים יותר ממים בבקבוקים או מים במיכלים. בריטה, שהוא המוצר היחיד שמסנן גם אבנית, מאפשר פיתרון אופטימאלי, נוח ומשתלם מכל הבחינות, במיוחד לחבר'ה צעירים ומשפחות צעירות.ובנושאים אלו ייגע הקמפיין הראשון".

תגיות