אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סופר פארם: מכירות שיא של 3 מיליון שקל בביוטי סיטי צילום: אייל טואג

סופר פארם: מכירות שיא של 3 מיליון שקל בביוטי סיטי

הרשת מדווחת כי לאירוע היופי השנתי שנערך בשבוע שעבר הגיעו 75 אלף איש. אורחות האירוע היו כוהנות האופנה הבריטיות טריני וסוזנה

26.06.2011, 11:45 | אורנה יפת

רשת סופר פארם מדווחת על שיא של כל הזמנים במכירות אירוע היופי השנתי, הביוטי סיטי 2011, שנערך בשבוע שעבר. על פי נתוני הרשת, בשלושת ימי הארוע שנערך בגני התערוכה בתל אביב, הגיעו המכירות ל-3 מיליון שקל ואת המקום פקדו 75 אלף מבקרים, בעיקר נשים. זאת לעומת שנה שעברה, אז הגיעו המכירות ל-1.8 מיליון שקל ו-42 אלף מבקרים פקדו את האירוע.

אורחות הביוטי סיטי היו טריזי וסוזנה, כוהנות האופנה הבריטיות שנתנו טיפים בנושא אופנה לאורחות, בפעילות הדומה לפורמט הטלוויזיוני שלהן.

סופר פארם השקיעה 15 מיליון שקל באירוע שכלל 50 ביתנים של חברות הקוסמטיקה וחברות אופנה. לדברי דני לוזון, סמנכ"ל הסחר, המוצר הנמכר ביותר באירוע היה מכשיר הסרת השיער לצמיתות של חברת סינרון, ממנו נמכרו מעל 200 יחידות. במקום השני במכירות נמצאת חברת ג'ייד, אחריה קלרינס, לייף, קליניק, פופה, שיסיידו, לוריאל וקרליין.

לדברי דרור קציר, סמנכ"ל השיווק של הרשת, "מספר המבקרים העצום, ששבר את כל התחזיות שלנו, נובע מעיתוי הביוטי סיטי בתחילת החופש הגדול שהביא הרבה מאוד צעירות ובנות נוער לאירוע, וכן השילוב של טריני וסוזנה שהופתעו בעצמן מגודל ההערצה אליהן".

תגיות