חומוסייה לעצלנים: יכין תשווק רסק גרגירי חומוס
בהשקת המוצר יושקעו כ־4 מיליון שקל. מתוך סכום זה יוקצו 3 מיליון שקל לקמפיין פרסומי שינסה להרגיל את הלקוחות להכין חומוס לבד באמצעות המוצר
חברת יכין מתחילה להתחרות בחברות הסלטים המצוננים, לאחר שאתמול השיקה מוצר שנועד לחנך את משקי הבית בישראל להכין חומוס טרי בבית. פיתוח המוצר היה אמור לארוך 9–12 חודשים אך ארך שנתיים, בגלל קשיים בהתאמת סוג גרגירי החומוס הנכונים. לבסוף נבחרו גרגירים מסוג הדס. המוצר ישווק ללא קירור, ויוצב ברשתות לצד מוצרי הטחינה הגולמית.
ביכין לא מספקים יעדי מכירות למוצר, אך בדיווח לבורסה מסרה החברה כי היא צופה שהמכירות ב־2011 לא יהיו מהותיות לחברה. לדברי מנכ"ל החברה פיני גורביץ, החברה לא שקלה להיכנס לתחום הסלטים: "התחרות במקררים מול אסם ושטראוס לא פשוטה. גם כשאתה נכנס לשם, קשה מאוד לשרוד שם".
המוצר החדש הוא למעשה גרגירי חומוס מבושלים וטחונים, הארוזים באריזת פלסטיק המעניקה למוצר חיי מדף של כמה חודשים - בדומה למוצרי רסק עגבניות. כדי להכין ממנו חומוס ביתי יש להוסיף למוצר לימון, טחינה גולמית ותיבול. המוצר יימכר במחיר לצרכן של 11.9–13.9 שקל, בערך פי ארבעה ממחירם של גרגירי חומוס יבשים, הדורשים השריה ובישול.
בהשקת המוצר יושקעו כ־4 מיליון שקל. מתוך סכום זה יוקצו 3 מיליון שקל לקמפיין פרסומי שינסה להרגיל את הלקוחות להכין חומוס לבד באמצעות המוצר.
7 תגובות לכתיבת תגובה