אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לא רק פלואנס: שברולט וולט תעלה בבריטניה 156 אלף שקל

לא רק פלואנס: שברולט וולט תעלה בבריטניה 156 אלף שקל

זאת לעומת מחיר של כ-200 אלף שקל בישראל ולאחר הטבת מס בסך 5,000 ליש"ט (27 אלף שקל); מס הקנייה אשר יוטל על הוולט בישראל טרם נקבע

03.07.2011, 12:27 | תומר הדר

שברולט וולט, מכונית הכלאיים החשמלית של ג'נרל מוטורס, תעלה בבריטניה 28,545 ליש"ט, או 155,855 שקל - כך הודיעו היום נציגיה של החברה בבריטניה. מחירה של הוולט בישראל, יש לציין, צפוי לעמוד על כ-200 אלף שקל, על פי הצהרותיהם של בכירי היבואנית UMI.

בבריטניה תזכה הוולט להטבת מס בסך של 5,000 ליש"ט, או 27 אלף שקל, בעוד בישראל טרם נקבע באופן סופי גובהו של מס הקנייה אשר יוטל על הוולט. הסיבה לכך היא שעל רכב חשמלי מוטל מס קנייה בשיעור של 10% ועל רכב היברידי מוטל מס קנייה בשיעור של 30%.

הוולט, יש לציין, מצוידת במנוע חשמלי אשר מאפשר לה לנסוע לטווח של מעל 50 קילומטר במקרים מסוימים, אך עם זאת, כאשר החשמל במצברי הרכב אוזל יכול הנהג לעבור לנסיעה באמצעות מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטרים אשר מותקן ברכב. מנוע הבנזין עצמו אינו מניע את גלגליה של הוולט, אלא משמש כגנרטור אשר יוצר חשמל. עם זאת, בסופו של דבר בדומה לכל מנוע בנזין, גם מנועה של הוולט פולט זיהום אוויר כאשר הוא מופעל, אם כי ברמה נמוכה משמעותית מזו של מכוניות רגילות בעלות מנוע בנזין - וגם ברמה נמוכה משמעותית מזו של רוב המכוניות ההיברידיות.

בשבוע שעבר נחשף בבריטניה גם מחירה של רנו פלואנס החשמלית - 98אלף שקל. בישראל, לעומת זאת, עולה הפלואנס החשמלית 123 אלף שקל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
השוואה חסרה-אמינות
כשעושים השוואה חייבים להבין שכל עם ישראל קורא , ההשוואה בין מחירה של הפלואנס בישראל אינו כולל את המצבר לעומת חול , צריך להדגיש זאת אנחנו רואים שלאורך כל השוואה בישראל הכל יקר עד כדי עשרות ואף מאות אחוזים יותר התקשורת חייבת להיות הוגנת ולהציף את היוקר כפי שעושה עתה, בעבר לא נעשה וחבל דודו
דודו , תל אביב  |  04.07.11
9.
אם למישהו נדמה שהמדינה תוותר על "פרה חולבת" הוא טועה בגדול !!!
אין - ולא יהיה - מצב שבו המדינה תאפשר שימוש ברכב ע"ח הכנסותיה מהשימוש בו,המכונית מזמן הינה מקור הכנסה קבוע ובטוח של אוצר המדינה,כשהסולר היה זול והאזרח נהנה מכך - מיד עלה והשתווה למחיר הבנזין,בשנתיים האחרונות מסבירים כמה אפשר לחסוך בשימוש בגז במקום בנזין וזה רק עניין של זמן עד שישוו את השימוש לבנזין,האם נראה למישהו שכאשר תתפוס המכונית החשמלית נתח גדול בשוק ישאר המצב כמו שהוא -כלומר משתלם ?! לא תהיינה הפתעות,עלות השימוש ברכב חשמלי ישתווה לשימוש בדלק... המדינה - כצפוי - תגרוף את "חלקה" ואנו האזרחים נצטרך לחיות עם זה בכייף... או שלא !
אלי כהן  |  03.07.11
לכל התגובות