אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: 122,826 מכוניות נמסרו מתחילת השנה

פרסום ראשון: 122,826 מכוניות נמסרו מתחילת השנה

מדובר בעלייה של 18% לעומת התקופה המקבילה ב-2010. יונדאי מובילה את הטבלה עם 17,068 מסירות ומאזדה במקום השני עם 13,416 מסירות

04.07.2011, 13:55 | תומר הדר

המיתון, כך נדמה, אינו משפיע על מסירות הרכב. מתחילת השנה נמסרו בישראל 122,826 מכוניות חדשות. כך עולה מנתוני איגוד יבואני הרכב. לשם השוואה, במחצית הראשונה של שנת 2010 נמסרו בישראל 103,936 מכוניות חדשות, כך שמדובר בעלייה של 18% במספר המסירות. 

בסך הכול בחודש יוני נמסרו 21,851 מכוניות. בדירוג המותגים מובילה יונדאי את שוק הרכב הישראלי עם 17,068 מכוניות חדשות שנמסרו מתחילת השנה. במקום השני נמצאת מאזדה, שמסרה במחצית הראשונה של השנה 13,416 מכוניות, ואילו במקום השלישי, עם 10,564 מכוניות שנמסרו מתחילת השנה, נמצאת טויוטה. במקום הרביעי נמצאת שברולט עם 8,113 מכוניות ואילו במקום החמישי נמצאת קיה, עם 7,877 מסירות.

תגיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
האם יבואן מזדה ימשיך לנמנם????????
לא מובן כלל, מדוע יבואן מזדה ממשיך לנמנם ולא יוצא למאבק שיווקי. די ברור, שאם תופעה זו תימשך- קייה ושברולט יעברו אותו בגדול!!!!!!!!!! מוצע ליבואן הנמנם לנקוט במכלול הצעדים הבאים: 1. לערוך מבצעי מכירות אגרסיביים, המגלמים 10% הנחת מחיר. 2. לפנות במיידית ליצרן, לבצע בדחיפות שינויים במזדה 3 המיושנת- לפחות מפרט העולה בכל הפרמטרים על I35 . 3. לשווק במיידית את סדרת הג'פים: CX5 CX7 CX9 והטריביוט. 4. לשווק סדרת הטנדרים האוטומטים. האם היבואן יתעורר????????? פרופ' שחיווקי
פרופסור שיווקי , תל אביב  |  05.07.11
5.
ל3:אתה מבין כו גדול-תקנה יונדאי ותנסה להיפתר ממנה אחרי 3-5 שנים.נראה אם תמצא קונה במחיר של טויוטה
יש אמת בדבריך לגבי סוזוקי. חברה מצוינת שמוכיחה את עצמה. יונדאי זה סיפור כבר אחר... נכון, יונדאי זו חברה שמשקיע המון, המון בפרסום ומתן חסויות, זה כנראה בא על חשבון איכות הרכבים שלהם. לא משנה מה תגיד, בשוק הפרטי לא תמצא אדם מבין שיגע ביונדאי (בנות ממערב ראשון שרוצות ג'יפ יפה וזול - זה לא ציבור מבין בעיניי). אגב נסה לתדלק אותה ואז לעבור לניסן או סוזוקי ותחוש את ההבדל היעילות מנוע. פיאט, לידיעת הקוריאם, נחשב רכב הכי משתלם בתחזוקה (פונטו). רכב אמין ברמה סבירה + טיפולים וחלקים זולים הופכים אותו לרכישה כדאית. אגב, פיאט השלימו את הרכישה של קרייזלר (לא שזו הייתה מציעה כזאת גדולה). נו אז מה?! גם רנו (כולנו יודעים מה אמינת התוצרת שלה) רכשו את ניסן - חברה איכותית ומתקדמת, שניה בגודלה ביפן (אחרי טויוטה). זו עסקה שכן הייתי מתגהה בה.
ג'ין , מודיעין  |  05.07.11
4.
אתה לא מבין בנושא. בארופה בוחרים יונדאי וסוזוקי סוויפט אלה העובדות בשטח.
יונדאי היא החברה הצומחת ביותר בעולם יחד עם סוזוקי וכך גם מצב בישראל. יונדאי (מבחר דגמים) מיני מובילה בעולם- זאת עובדה סוזוקי סוויפט החדשה וסוזוקי ספלש מובילות במערב אירופה ואחריהם צועדת פיאט עם מבחר דגמים קטנים .בישראל עדיין נרתעים מפיאט בגלל העבר אבל החברה צומחת בצורה בלתי רגילה ומנהלת מו"מ לרכישת קרייזלר האמריקאית.
תשובה למספר 2 , רביבים  |  04.07.11
3.
ומי מובילה במסירות לשוק הפרטי?!
אם מחר חל איסור על מחירת רכב לחברות במחיר שונה ממחיר המחירון - אף אחד לא יתקרב לא ליונדאי לא לקיה ובטח לא לדיהו-שברולט. שוק הליסינג הוא זה שקובע את המגמות, מובילות וכד'. מי שמוכן למכור לליסינג בהנחות של 40% כמו שברולט\קיה\יונדאי או מזדה שמוכרת ב30% הנחה, הוא זה שמוביל.
ג'ין , מודיעין  |  04.07.11
לכל התגובות