אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
CA Technologies רכשה את ITKO תמורת 330 מיליון דולרים במזומן

CA Technologies רכשה את ITKO תמורת 330 מיליון דולרים במזומן

העסקה תאפשר ל-CA להציע ממד חדש וקריטי לניהול המודרני של המיחשוב, תסייע ללקוחות להאיץ את המעבר לענן, להשיק יישומים ושירותים מרוכבים בקצב מהיר יותר ולצמצם את ההוצאות בצורה דרמטית

05.07.2011, 13:23 | כתב כלכליסט

חברת CA Technologies הודיעה כי הגיעה להסכם על רכישת חברת ITKO - ספקית מובילה של פתרונות להדמיית שירות לצורך פיתוח יישומים בסביבות מרוכבות וסביבות ענן - תמורת 330 מיליון דולרים במזומן.

הרכישה של ITKO תאפשר ל-CA Technologies להציע ממד חדש וקריטי לניהול המודרני של המיחשוב, ולהרחיב אותו כך שיכלול את כל מחזור החיים של אספקת השירותים. במיוחד תסייע הרכישה ללקוחות להתגבר על המגבלות של השיטות הקיימות בארגונים, ולנתץ את החומות שבין הפיתוח, הבחינה והתפעול.

"בעקבות הרכישה של ITKO תורחב היכולת שלנו לספק מערך מלא של יכולות שיסייעו ללקוחותינו ושותפינו להגביר את האימוץ של יישומי הענן ולהפיק מהם תועלת רבה יותר",אמר דייוויד דובסון, סגן נשיא בכיר בחטיבת הפתרונות ללקוחות של חברת CA Technologies. "הטכנולוגיה של ITKO מאפשרת ללקוחות לצפות את ביצועי היישומים בסביבות חלופיות, לצמצם את הסיכונים באופן משמעותי וליהנות מתמורה מהירה יותר. יחדיו, אנו מאמינים שנוכל להציע את המערך הנרחב ביותר של פתרונות לניהול המיחשוב - מהתכנון ועד הייצור, תוך הדגשת השירותים במקום התשתיות, בסביבות ההטרוגניות החדשות שכוללות יישומים מקומיים, יישומי ענן ויישומים היברידיים".

ביחס ל-12 החודשים הרצופים שהסתיימו ב-31 במרץ 2011 דיווחה חברת ITKO על הכנסות של כ-39 מיליון דולרים (לפני ביקורת) - הכנסה גבוהה ביותר מפי שניים בהשוואה ל-12 החודשים הקודמים. באותה תקופה נהנתה ITKO מרווח גבוה והניבה תזרים מזומנים חיובי.

אם לוקחים בחשבון את ההוצאות הקשורות לעסקה, היא אמורה לדלל במידה מסוימת את הרווח למניה של CA Technologies שלא לפי כללי GAAP לשנת הכספים 2012, וכן לדלל את הרווח למניה לפי כללי GAAP. כן אמורה העסקה לתרום לרווח למניה של CA Technologies בשנת הכספים 2013 שלא לפי כללי GAAP, ולדלל את הרווח למניה לפי כללי GAAP. השלמת הרכישה צפויה תוך שלושה חודשים, בכפוף לקבלת אישורים מהרשויות.

פיתרון LISA של ITKO מסייע לארגונים "לדמות" שירותים בקצב ובהיקף ארגוניים - אפילו אם פיתוח היישום טרם הושלם, או שהוא אינו יציב, או שהמשאבים הפיזיים אינם זמינים.

תגיות