טוויטר במגעים לשיתוף מידע עם בינג
לאחר שהעסקה עם גוגל קרסה ומנוע החיפוש הפסיק לשלב ציוצים מטוויטר בתוצאותיו, פונים כעת באתר החברתי לשירות המתחרה של מיקרוסופט
גוגל הפסיקה את שיתוף הפעולה, שבמסגרתו היא שיבצה בתוצאות החיפוש שלה גם תוצאות מטוויטר, לאחר שבאתר החברתי דרשו את הכפלת הסכומים שהם מקבלים מגוגל. בנוסף דרשו בטוויטר לקבל נתח הכנסות גדול יותר מהפרסומות בצד תוצאות החיפוש, ושליטה הדוקה יותר על האופן שבו הן מוצגות.
כל הנושאים הללו, מדווח All Things D, עומדים במרכז המחלוקת גם במשא ומתן בין טוויטר ומיקרוסופט. עם זאת הסכומים שדורשת טוויטר מסתכמים לפי ההערכות בכ-30 מיליון דולר בשנה - סכום שסביר למדי כי מיקרוסופט תשלם, לאחר שהשקיעה סכומי עתק בקידום בינג.
אם מיקרוסופט וטוויטר אכן יגיעו להסכם בסופו של דבר, בינג ייהנה מיתרון ייחודי: הוא יהיה מנוע החיפוש היחיד שישלב תוצאות חיפוש "חברתיות" הן מטוויטר והן מפייסבוק, בעוד שגוגל תאלץ להסתפק בהצגת מידע פומבי בלבד.
בינג משלב תוצאות מפייסבוק זה כשנה, והדבר נחשב לאחד הגורמים שדרבנו את גוגל לבנות את הרשת החברתית גוגל+. עם זאת, נתח השוק של בינג בארה"ב - אזור הפעולה העיקרי שלו - עומד על כ-14.4% בלבד לפי נתוני קומסקור.
בסוף השבוע העלתה מיקרוסופט לאתר Socl.com, השייך לה, עמוד כניסה נסיוני למנוע חיפוש חברתי חדש בשם Tulalip. החברה הסירה את העמוד לאחר זמן קצר וטענה כי בפרויקט שנחשף בטעות, אך ייתכן שניסתה ליצור באזז סביב השירות - אם אכן יושק.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה