אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שנה בלבד לאחר שנרכשה, Happytie חוזרת אל המדף צילום: shutterstock

שנה בלבד לאחר שנרכשה, Happytie חוזרת אל המדף

קבוצת קאופמן, שהתכוונה להשקיע ברכישת החברה ובשדרוגה 10 מיליון שקל, מנהלת מו"מ למכירתה לרשת המתחרה ג'נטלמן

19.07.2011, 10:04 | אורנה יפת

שנה בלבד לאחר שרכשה את רשת Happytie, מנהלת קבוצת קאופמן מו"מ למכירת הרשת, כך נודע ל"כלכליסט". בין היתר מנהלים בעלי הקבוצה, האחים רונן ואלון קאופמן, מו"מ עם בעלי הרשת המתחרה ג'נטלמן, האחים טל ואמיר רז.

קבוצת קאופמן מחזיקה ב־Happytie באמצעות החברה־בת Unique סוכנויות, יבואנית מותגים מתחום הגאדג'טים והמתנות. הקבוצה רכשה את Happytie, המתמחה במתנות לגבר ובמוצרי פופ, מידי איש העסקים מוריס טהרני, תמורת כמה מיליוני שקלים.

בעת הרכישה, Happytie מנתה 15 חנויות. קבוצת קאופמן הצהירה באותה עת שתשדרג את החנויות כך שהשקעתה הכוללת במהלך תגיע ל־10 מיליון שקל. הקבוצה התכוונה להפוך לשחקן משמעותי בשוק המתנות, ולהקים כבר בתוך שנתיים מהרכישה עשר חנויות חדשות. מנכ"ל Unique דאז, רוני דרייפוס טען בפני "כלכליסט" כי החברה תחולל מהפכה בתחום המתנות לגבר, ותמצב את הרשת כמשווקת מותגים בינלאומיים במחירים שווים לכל נפש. בין היתר תכננו בקבוצה להכניס לרשת מותגים בינלאומיים, רובם אירופיים, מתחומי העיצוב והיין, וכן גאדג'טים, ארנקים, עניבות ועוד. היעד שהציבה החברה היה הגדלת המכירות, שב־2009 עמדו על 30 מיליון שקל, ב־50% בתוך שנתיים.

אלא שהתוכניות להתרחבות לא מומשו ובשנה האחרונה לא נפתחו חנויות חדשות. התוכניות לעיצוב מחדש מוממשו באופן חלקי: חלק מהחנויות שופצו, אולם היתר נותרו בקונספט הישן.

מלבד הבעלות על Happytie, מחזיקה קבוצת קאופמן בבעלות מלאה על חברת רהיטי העור נטוצי, איטל סופה ומותג הספות לייזי בוי, שלו חנות אחת. בקבוצת קאופמן ביקשו שלא להגיב לידיעה. מחברת ג'נטלמן לא נמסרה תגובה.

תגיות